dreambox 800 hd clone opnieuw flashen

D

djsiepel

hallo ben nieuw hier en heb al heel wat gelezen op de forum maar nu heb ik dreambox 800 hd pvr clone sim2.01 bootloader 76 heb nu image gemini experimental heb een paar vraagjes

1 hoe een nieuw image en welke

2 vlc stream van pc naar box beeld loopt vast bij het afspelen dvd player

3 een extrene hdd met dvd film aan sluiten geeft geen mapjes

graag uitleg of oplossingen

mvrg

Eerst welkom op het board.

Heb je net al twee keer antwoordt gegeven bij het Duckforum nu vraag je hier hetzelfde een nieuw image flashen daarvoor staat hier een handleiding en welke naar eigen keus er zijn wel een stuk of twintig verschillende de ene vind dit leuk de ander dat.

Vraag 2 en 3 weet ik niet.

sorry wist niet dat dit bij de zelfde forum hoorde en de image zijn verschilllend en naar smaak oke snap ik en zal een keuze maken wat is jou advies en ervaring er mee

Nou het enige Nederlandse image is PLI dat gebruiken veel Nederlanders maar je moet echt zelf je keus maken.

Als Gemini wat er nu op staat je bevalt kun je dat doen of je test een andere je kunt altijd wisselen.

Welkom op Satellite Fun djsiepel.

V.w.b. vraag 2, dat kan verschillende oorzaken hebben, vaak hangt dat samen met de methode hoe de stream is opgezet. Dus dat is koffiedik kijken.

Vraag 3 is me niet helemaal duidelijk. Maar als je bedoeld dat de Dreambox je mapjes van de externe harddisk niet ziet, dan kan dat kloppen.

Daarvoor zou je de harddisk door de Dreambox moeten laten formatteren voor zover mij bekend.

vraag 2 stream van pc naar dreambox gaat goed de player in de box die loopt vast dus krijg eerste stukje film maar en loopt vast de tandwielen draaen en verder niets

vraag 3 hoe formatteren met dreambox en mag de hdd ook meerdere patitties hebben wil hem ook delen met de wii

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 12:42 uur ----------

is pli de enigste nederlandse software???

Of PLI de enige Nederlandse image is daar had je toch al een duidelijk antwoordt op gehad.

Duitse zijn er genoeg zoals Gemini en nog een hele rits, ook Italianen maken leuke images zoals Nemesis en Dreamelite.

En Nabilo.... alhoewel daar ook weinig ontwikkeling meer in zit helaas. Het is me niet bekend of die ook images voor clones hebben.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan