Dreambox 8000 clone voor $405 ???!!!

lol als je er een gekocht hebt en hij is thuis en getest laat eens weten . ik heb die site bekeken zit niet eens een adres of telefoon nummer op dus of het wijs is .
overgens btw een maat van mij koopt regelmatig via sites in china en hongkong en schijnt nog nooit problemen te hebben gehad alhoewel ik het niet zou doen
 
je moet eerst registreren en je bestelling helemaal afronden dan krijg je pas de telephone en adres te zien.Maar goed wie durft te bestellen
 
Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection.
The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue.

IP Address: 65.254.68.157

For additional information click here.

Suggestions:

Click the ?Back? button on your browser to return to the previous page and choose another link (recommended).
If you would like to ignore the warning and continue to the page, click here (not recommended)
 
In de originele DB 800 en 8000 zit een security chip dus Enigma zal er niet op lopen maar goed ook de chinese klone DB 8000 ontvangers zijn nog niet te leveren je kunt wel bestellen en betalen.

De originele heeft toch 4 ci sloten deze kloon heeft er twee en dat zal voor de meeste ook wel genoeg zijn maar helemaal hetzelfde is hij dus niet.
 
nou laat ik je dit zeggen .lezende in vershillende foras (EN EEN MAAT VAN MIJ HEEFT ZON CLONE) loopt de clone dm 800 in iedergeval gewoon op enigma 2 .dus waar jij die info vandaanhald met die security chip weet ik niet .
btw mn maaT had zon 800 uit hongkong laten komen was omgerekend dikke 200 euro kwijt .zodoende dat ik dus ook weet dat enigma 2 gewoon op zon clone werkt . aankomende week neem ik de mijne mee(dm800 orgineel) en dan gaan we eens verglijken zowel intern als extern . lol zet wel mijn naam op mijn dm800 hihihi wil geen clone ruilen tegen een orgineel lol
 
Zet in die clone van je maat maar eens een van de laatste images ( met bootloader 0.70 )
Wedden dat ie het niet doet!

Nieuwe bootloader staat alweer in de steigers wat die met de clones gaat doen weet ik niet maar het is idd een feit dat de bootloader nu al de clones herkend dmv de check op de sec. chip.

Wat ze straks in de sources gaan bouwen weet ik niet maar dat ze er iets aan gaan doen weet ik 100% zeker.
 
specs box zoals in bovenstaande link:

Memory (RAM): 128 Mb
Flash Memory: 32 Mb

specs orgineel

- 128 MByte Flash ( Flash Memory )
256 MByte RAM ( Memory )

Images voor een dm 8000 zijn tochal gauw een dikke 40 mb.


U was gewaarschuwd :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan