Dreambox 800hd Flets en geen levendig beeld?

pawarana

New Member
Lid sinds
24 apr 2012
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
59
Hai ik ben een new bee in deze materie.
Had eerst een image er op staan (naam weet ik niet meer)
Deze image had een goede beeld kwaliteit
Een kennis had me geleerd hoe ik moest flashen ( vraag me niet waarom) en heeft er de nieuwste openpli op gezet.
Thuis aangekomen vond ik het beeld (voor mijn gevoel) er flets en niet levendig uit zien dan voorheen.
Wat proberen het beeld te tweaken, wat niet tot resultaat leidde, en kwam toen update tegen in het menu ...., ja dacht ik, dat gaan we doen....
Jullie begrijpen het al, na de update had ik door mijn netwerk kabel en onder de plinten door, een 2de tuner gratis er bij gekregen!
Na veel leeswerk ben ik diep in de nacht via fora, linkies en aanmeldingen en inlog gegevens achterlaten bij diverse websites, ben ik er toch achter gekomen, hoe ik hem weer (via het netwerk) uit de schijndood weer tot leven heb gekregen :biggrin:
De image die er nu op staat heet: Nemesis2-6-dm800-SVN-107r5-ramiMAHER
Maar bij deze image heb ik de zelfde indruk/gevoel over het beeld, en deze image is ook nog eens rete traag.
Mijn vraag is dus; kan het zo wezen dat bij een flash of een andere image iets met de kwaliteit van het beeld kan doen of ligt dit echt aan mij?
En welke image is en werkt fijn en snel en ziet er ook nog uit (graag een linky)

Dank u alvast
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan