Dreambox 800hd-pvr

C

chrisjan

Wil me een DREAMBOX 800HD PVR via een officiële verdeler aanschaffen, en stel mij nu de vraag of deze aankoop te overwegen is of niet?...maw is dit een goed toestel om dus zoveel mogelijk HD-kanalen te kunnen ontvangen....En wat is de richtprijs?....

1000 x tanks

is een perfecte keuze

je kan zien wat je wil in HD

richtprijs is tussen 350 tot 450 euro

Prima toestel Chrijan, persoonlijk vind ik dat ie te warm wordt, als je niet te veel toeters en bellen wilt zou je ook voor een 500 HD kunnen kijken

Ik vindt ook dat hij te warm wordt. Prijs ligt inderdaad tussen de 350 en 450 voor een originele. Daar heb je ook een VU+Duo voor.

Da's geen Dreambox maar ik zou mijn DM800HD meteen inruilen voor een VU+Duo.:)

De 800 werkt naast de warmte verder prima en je kunt er een laptop hd in bouwen voor opnames.

Zoals Wing al aangaf is de 500HD een goede keus, helaas kan in de 500HD geen harde schijf geplaatst worden.

Het is natuurlijk wel mogelijk om via een externe e-sata je opnames op te slaan.

Zoals Enzo aangeeft, in de 800 kan dat wel, maar gezien het feit dat het een box is die vrij snel warm wordt is het geen aanrader om er een harde schijf in te bouwen.

Je kunt er wel een externe harde schijf aan zetten in zo een geval voldoet een DM 800 prima

Groetjes,

Wing

Ik zou zelf niet voor de 800HD gaan als het je gaan om HD kanalen te bekijken (nu moet ik ook zeggen dat ik een goede clone heb die overigens minder warm wordt dan de 'echte' 800HD) Hij zapt traag bij de HD channels, soms ook de melding dat hij een kanaal niet vinden kan, het laatste schijnt dat dat in het tunerblikje zit, sommige echte 800HD's hebben hier ook last van. Ook het traag zappen schijnt bij de echte 800HD voor te komen.

De melding dat een kanaal niet te vinden is komt ook wel eens bij andere Dreamboxen voor maar de DM800HD is inderdaad erg traag. Daarbij spreek ik over een originele want die is bij ons aanwezig.

Het zappen tussen HD kanalen is inderdaad ook wat trager dan men gewend is van niet-HD zenders.

Een harddisk zou ik niet inbouwen alleen al vanwege de omgevingstemperatuur en in dat geval kun je jezelf afvragen of je niet beter een DM500HD kunt kopen of wat precies de overweging is om toch een 800 te kiezen.

Ik vraag me in jouw geval ook af waarom niet de keuze voor een VU+Duo of heb je die inmiddels ook al?:)

Black Tiger : Ik vindt ook dat hij te warm wordt.

Je kan zo USB notebook cooler onder zetten werkt goed!

Thanks, Black Tiger, we zijn dan ook voor een DB500 HD gegaan...en die is nu reeds in >Marbella in werking.....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan