Dreambox & Canal + kaart

C

Cableguy

Klopt het dat de Dreambox geen update van Can + doorlaat.
Ik heb mijn pakket aangepast naar Top Pakket.
Krijg wel de puls binnen maar na verloop van tijd ben ik het toppakket.
weer kwijt.
Mocht iemand weten hoe je die updates wel krijgt houd ik mezelf aanbevolen

De kaart in een cam steken, die wel au is met seca 2...

GR Fred.

Wet jij welke cam Auto Update is
Ik heb hem in de onderste zitten

Het moet ook kunnen met de interne sleuven.
Althans dat heb ik toch mensen horen vertellen, maar dat was ook afhankelijk van het image wat er in zat.

Het is mij helaas niet bekend met welke images dat goed werkte, misschien dat mensen die op deze wijze werken met de Dream dat hier even kunnen aangeven hoe precies.

De Aston heb ik ook geprobeerd maar zelfs dat werkt niet lekker met alle images en ook nog eens afhankelijk van 1.03 of 1.05.
Met mijn "dikke" C+ kaart ging het goed in de 1.05, de "dunne" wilde alleen updaten in de 1.03.

Dat gehele gebeuren is dus ook nog een punt van aandacht waar Dream firmwaremakers zich eens over mogen buigen naast het meer stabiliseren.:)

Bovenste slot met Radegast

Maakt geen f*ck uit welk slot (het zijn immers compoorten die gewoon gescand worden), hangt wel een beetje van de gebruikte soft af.
Ik draai momenteel op een aangepaste versie van Nedkelly

Er werd gevraagd of iemand weet hoe je update wel krijgt op een org. kaart. En daar heeft eendenteam op gereageerd.
Eendenteam heeft alleen updates gehad zoals aangegeven dus in het bovenste slot met Radegast. Verder hebben we nl. niets geprobeerd m.b.t. updates, dus weten we dat ook niet uit eigen ervaring.

Zo is het en niet anders.... No more, no less

Idd, het maakt wel degelijk uit in welk slot.
@tech: check je radegast.conf !!!

Duurde effe voordat het beeld kwam
Maar is ie nu au en hoe kan ik dat testen
Kun je bij de dreambox ergens zien dat je een kaart update hebt gehad

Chip naar beneden en de chip als eerste in het slot stoppen (is al eerder gepost)

Krijg wel de update met ronald img in onderste slot met chip naar beneden en dan scam-cs

Duurde effe voordat het beeld kwam
Maar is ie nu au en hoe kan ik dat testen
Kun je bij de dreambox ergens zien dat je een kaart update hebt gehad

Afhankelijk van je image, maar probeer eens naar NL'se zender te kijken met de emu MGcamd

Originally posted by eendenteam
Afhankelijk van je image, maar probeer eens naar NL'se zender te kijken met de emu MGcamd

Ik heb er RuDream image er in zitten en heb gewoon een update gehad op de kaart die in de dream zelf zit bovenste slot.

De andere kaart zit in de aston bijde hebben een update gehad zonder een enkel probleem.

gr,

Pluto

laatste Ronald versie updaten met CS server beta4 heeft bij mij prima AU gedaan.

Marcel.

Jongens allemaal leuke info
Maar waar kun je zien dat je een updadate hebt gehad

Dan zie ik alleen Kyes update, Key Convert en Mode coverting keys

Hangt denk ik van de image af welke je gebruikt, ik heb die van Ronald en ik denk dat het ook afhangt van de Emu die je draait en hoe die geconfigureerd is (bij sommige is de setting alleen emu standaard en niet card) Mogelijk moet je bij jou je gbox config eens nakijken, hoewel ik van die niet weet of hij AUpdate doet, de standaard Ronald van de laatste versie doet het zonder al te veel werk.

Marcel.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan