dreambox clone opnieuw flashen

chocoprinsje

New Member
Lid sinds
1 sep 2009
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
hallo ik heb een dreamboxclone 800hd
heb als bootloader sim201_ssl84b
en als image OpenPLi-2.1-beta-dm800-20120103-sim201-ssl84b
heb een hele tijd kunnen gebruiken zonder problemen
maar toen ging het mis nadat ik een softwareupdate heb gedaan
ik heb nu geen tunerconfiguratie meer
hoe krijg ik die terug?


ik probeer via internet opnieuw te flashen maar dat lukt dus niet
ik kom wel netjes op de pagina en vul dan ini file en druk op flash
maar dan gebeurt er niks
de dreambox staat op stop
en normaal moet deze toch beginnen met flashen??????????
wie kan me helpen?
 
volgens mij zit er een 232 poort op de clone.
moet je een speciale dreamup hebben en dan via de 232 poort even aanluiten op je pc duurd wel iets van 40 minuten dacht ik maar dan is i weer tot leven .
 
idd via rs232

Maar je kunt het herstellen versnellen door via het programma NCF repair tool van Yassinov de bootloader te herstellen

Duurt een paar minuten en daarna MOET je de juiste image voor je clone sim en bootloader versie erin zetten \.

Enne NOOIT meer updaten want dat kan bij een clone niet je helpt daarmee je bootloader om zeep

NCF heb ik beschikbaar als je die niet kunt vinden geef een emailtje
 
the matrix;228863 zei:
idd via rs232

Maar je kunt het herstellen versnellen door via het programma NCF repair tool van Yassinov de bootloader te herstellen

Duurt een paar minuten en daarna MOET je de juiste image voor je clone sim en bootloader versie erin zetten \.

Enne NOOIT meer updaten want dat kan bij een clone niet je helpt daarmee je bootloader om zeep

NCF heb ik beschikbaar als je die niet kunt vinden geef een emailtje

Beste Duck(forum)
Ik heb nu 3 weken een dreambox 800 hd se (clone) en wilde een applicatie installeren, echter drukte ik op update & ja hoor... Het zelfde probleem.
De verkoper met (abb.) kan ik niet bereiken, en weet geen raad.
Uiteraard ben ik een newbie en totaal niet thuis in dit pakket. (weet wel raad met android flash en image maar hier ben ik huiverig om de box helemaal om zeep te helpen. Wie kan mij stapsgewijs helpen, of een link/advies geven aangezien ik iets te snel met drukken was op de remote... DAMMMM
BAAL ALS EEN STIER, ..
 
heej twee berichten met een andere inhoud.

Start de box nu wel of niet op en het zou handig zijn als een van deze 2 berichten gesloten wordt
 
Excuses...de box start wel op.
Verkeerde forum.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan