Dreambox controleren op fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

des

Jr. Member
Waarderingsscore
1
Punten
18
Leeftijd
72
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of er een programma bestaat die je dreambox kan controleren op fouten?

En de fouten ook gelijk hersteld.

Gr Dés

Een programma dat kan zien wat er op de dreambox fout gaat is er bij mijn weten niet, en het hangt er natuurlijk van af wat jij onder fouten verstaat?

Op welke fouten zou je dan willen controleren?

Dag Tech,

De probleem met mijn dreambox is!

Ik heb een harde schijf in mijn db gezet.

Mijn db ziet de harde schijf wel,maar kan de harde schijf niet installeren.

Ik ben dat tap blad kwijt waarop de harde schijf en dat flash geheugen op staat.

En dacht, als er een proggie is die mijn db kan controleren en herstellen op fouten.

Ik denk niet dat,dat er is.

Dus ik ga dreambox Duitsland een mailtje sturen om te vragen of zei een recovery voor mij kan doen.

Ik heb geen verstand van linux.

Tot zover staat ik er nu voor met mijn db.

Bedankt Gr Dés

Vertel eerst eens wat voor Dreambox je hebt voordat je hem naar Duitsland gaat sturen.

Je hoeft geen verstand van Linux te hebben hoor..

Dag Freggel,

Ik ben in het bezit van een dreambox 8000.

De partitie software is weg uit mijn dreambox.

Gr Dés

Hoi Dés.

Kun je ook nog vertellen welke software je in je box hebt ?

Als je er een andere dan de fabrieks software in hebt, dan heeft het geen zin om 'm op te gaan sturen.

Sowieso vind ik dat een slecht plan gezien het probleem.

Het probleem ziet er puur softwarematig uit en is daarmee zonder meer op te lossen zonder dat je daarvoor verzendkosten en lange reparatietijden op de koop toe moet nemen.

En het antwoord wat @Mas 3 geeft is precies hetgeen waar ik naar toe wilde, niet opsturen als je er andere software in hebt zitten.

Leg eerst het probleem eens wat verder uit, want hier op het forum kan er heus iemand jou wel verder helpen. ;)

Hoi Des,

Je woont toch bij mij in de buurt, kom eens langs met je box waarschijnlijk is het wel te verhelpen, en je weet wat we zeggen hier in DH als je vraagt "wat krijg je van me ?"

Zeggen we hoofdpijn.

dus kom lekker langs met je box kost het ook geen geld

Gr

Wing

"wat krijg je van me ?"Zeggen we hoofdpijn.

dus kom lekker langs met je box kost het ook geen geld
Oeps dan ben ik iets duurder, want ik vraag altijd om een paar lekkere appelflappen en zorg zelf voor de koffie. :biggrin:

Deze discussie gaat hier (klik) verder; Dés is een nieuwe thread gestart om van voor af aan het probleem duidelijk te maken.

Daarom gaat deze nu dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan