Dreambox DM 5620-S

A

asin86

Hallo ik heb een vraag over de (Dreambox DM 5620-S)
is het hetzelfde als de dreambox 7000s met mogelijkheid
is het aan te raden om te kopen de Dreambox DM 5620-S?


mvg...
 
Het is bijna dezelfde als je een budget over hebt zal ik zeggen koop dan een dream7000s.
Het is bijna het dezelfde maar een aantal dingen zijn niet aanwezig zoals netwerk kabel.

Groetjes,
deliyurek007
 
mijn buget is niet veel vandaar wou ik deze halen, wat bedoel je met netwerk kabel, aansluiten met pc via de Ip?
ik hen hier gelezen wat die heeft maar wat ik graag wil is de canalen wat open zijn nu op dreambox 7000s op de dreambox 5620s krijgen.

http://www.dm5600.de/
 
Op de huidige 5620 S series is gewoon een netwerkaansluiting voorhanden. M.a.w. net zoveel mogelijkheden als een 7000, echter geen Hdd mogelijk. Zeker met de nwe Hydra voor de 56XX series gaat er net zoveel open als een 7000. Dus als je budget beperkt is, is dit zeker een zeer goed alternatief. BTW via een mount naar een PC heb je ook een harde schijf beschikbaar.
Ik stel voor gewoon halen dat ding.
 
Let op de 5600 heeft geen netwerkaanlsuiting, die kom je echter ook niet tegen in de winkels, maar je weet nooit.

De 500 is zo goed als hetzelfde als de 5620 maar dan met iets minder opties.
 
Uit de advertentie van de 5620 :
"Dieser Receiver unterscheidet sich von der DREAMBOX 7000S nur dadurch, das in diesem Receiver keine Festplatte eingebaut werden kann und das Sie keinen USB-Anschluss hat. ?ber den LAN 100 Mbit voll duplex Ethernet Interface kann man Filme aber direkt am PC aufnehmen und anschlie?end auf CD oder DVD brennen."
 
OK jongens nog 1x:

de DB 5600 heeft GEEN netwerk mogelijkheid
De DB 5620 heeft WEL netwerk mogelijkheden, gelijk als de DB7000S, alleen heeft deze ontvanger t.o.v de 7000s geen USB en je kan er geen HD inbouwen, voordeel?? t.o.v de 500s is dat de 5620S 2 ci-interfaces heeft!

Ja ik noem het nog steeds een voordeel ook al hoef je ze tegenwoordig niet te gebruiken want alles is open op EMU maar je weet in de toekomst nooit waar het nog handig voor kan zijn!!

Kortom als ik voor de keuze stond om nu aan te schaffen:

1 - 7000S (evt zonder hd, maar wel usb stick)
2 - 5620S
3 - 500S

De 5600 spreek ik niet eens over, ik kan um hier in het noorden al niet eens meer krijgen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan