Dreambox DM 800 voor UPC/ZIGGO met de echte kaart ?

R

ro65

Zie steeds meer deze ontvanger tekoop
NDreambox DM 800 HD C en S voor ZIGGO,UPC Kabel Full HD

In rotterdam hebben wij eigen ontvangers van UPC dan kan ik toch niet zo maar dat kaartje in die Dreambox DM 800 prakken dat werkt toch nooit?

Bij ziggo kan ik dat begrijpen daar zal die Dreambox DM 800 heus wel met het ziggo kaartje werken of toch ook niet ?

Ik heb die gozer al gemailt maar die wil er niets over zeggen kreeg als antwoord
"voor jou een vraag voor mij een weet"

Even voor de duidelijkheid ik wil niets illegaals doen
ik wil gewoon van die lelijke ontvanger af van upc
ik wil dus gewoon mijn upc kaart in deze ontvanger hebben betaal mijn abonement ,
in brabant heb ik ziggo daarvoor wil ik ook weten of dat gaat met het ziggo kaartje

Ron.

Je schrijft "dreambox 800 HD C en S". De "C" staat voor Cable (kabel) en de "S" staat voor Satellite (satelliet). Er kan in de DM800 maar 1 tuner dus de vraag is welke tuner er in zit. Indien er een satelliet tuner in zit kun je dus geen kabel ontvangen en indien er een cable tuner in zit kun je dus geen satelliet ontvangen.

Vraag aan de eigenaar welke tuner er in zit: een C of een S. Ga er dan naar toe en laat je overtuigen dat die er ook daadwerkelijk in zit. Overigens, als er een S tuner in zit kun je die gewoon vervangen door een C tuner hoor (en omgekeerd).

Met een dreambox HD 800 C zou je UPC en Ziggo via kabel moeten kunnen ontvangen hoor.

Wil je allebei de tuners in een dreambox hebben, dus kabel en satelliet, dan is de DM 8000 HD de aangewezen ontvanger, daar kunnen in totaal 4 tuners in.

Het gaat erom dat de Ziggo kaart zonder "extra" configuratie gewoon werkt in de DM800 in combi met bv CCcam.

De UPC kaart daarintegen niet daar heb je de box- en rsa key voor nodig, deze is alleen nog te verkrijgen dmfv een dure "oplossing" ( Box en Kaart laten uitlezen in Polen maar in Nederland wordt het ook al aangeboden zei het tegen een wat hogere prijs).

boxkey.pl

Je kunt upckaart gewoon laten werken in een dreambox c in combinatie met sbox geen probleem,maar inderdaad je heb wel de bekende rsa en boxkey nodig

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan