dreambox dm500

Wat wil je dan in de usr map doen? Misschien als je dat aangeeft dat we je beter kunnen helpen.

Overigens welkom op Satellite Fun.

Zolang het over sharen binnenshuis gaat het wel...

Het kan zijn dat je misschien iets gelezen hebt over de 7020, daar wordt de /var/keys directory gelinked naar de /usr/keys directory.

Op de Dreambox 500 moet dat gewoon de /var/keys directory zijn, vandaar dus mijn vraag of je wat meer uitleg wilt geven over wat je wilt doen, welke bestanden je in de /usr directory wilt zetten, dus waarom je die nodig hebt eigenlijk.

ok bedankt het is die map die ik moest hebben

Internet Friends port range password cod

wat moet ik nu bij de port range invulle?

Internet Friends port range password cod

wat moet ik nu bij de port range invulle?

of waar kan ik dat vinde

Laatst bewerkt:
Misschien moet je de browser eens iets anders instellen zodat hij ook je post ziet verschijnen want ik zie hier iets dubbel komen.:)

De port-range is de poort of poorten waar je "friend" op draait.

Aangezien we externe cardsharing niet bespreken doen we alsof die "vriend" dus op de slaapkamer zit met zijn dreambox.

Je zult dus op de slaapkamer bij de vriend moeten gaan vragen op welke poort hij de kaart shared. Dus op welke poort jij verbinding moet maken.

Dus hij moet je kunnen vertellen welke poort je in moet vullen.;)

Lees nu eens goed wat er staat.:)

Je moet aan je vriend vragen welke poort die je moet gebruiken, en die poort moet je gewoon in die regel invullen, meer niet. Als je aangeeft om welke emu het gaat kan ik je een voorbeeldregel geven.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan