Dreambox: fantastisch apparaat

A

alex5

Omdat ik een nieuwe sat receiver wil kopen en informatie kreeg dat de Dreambox een goede optie zou zijn besloot ik alle threads van dit forum eens door te lezen.

Ik kom tot de conclusie dat het een fantastische machine is als je:

a: met pensioen gaat en bang bent niets te doen te hebben.
b: genoeg hebt aan 4 uur slaap per nacht.
c: uit voorzorg i.v.m. wachtlijst, je al vast aanmeldt bij het Riagg voor dagbehandeling.
d: toch al zat werd van: uitgaan, relaties, sportbeoefenen en ander vertier.

kortom bereid bent om verder dromend door het leven te gaan.

Na het lezen van de thread "koppijn" is mijn bewondering voor de dreamfanaten nog groter geworden.
Ter bescherming van mijn baan, gezins en sociale leven zoek ik nog maar ff door naar een iets minder arbeidsintensief apparaat.

Och, je kan 'em ook gewoon uit de doos halen, een kaartje erin stoppen en tv kijken. Maar dan kan je net zo goed bij de Lidl gaan shoppen. (Vraag maar aan mgee. :biggrin: )

Gewoon een toppie 3000 ci pro nemen

nu daar ben ik het wel mee eens , je moet wel van ingewikkeld houden.
maar dat maakt het ' ergens ' ook wel leuk.

de humax geeft met bin file ook alles.

In de tijd dat je al die topics aan het doorlezen was had je ook een Dreambox kunnen kopen, aansluiten, en kijken.

Hallo Alex,

je kan natuurlijk ook de orginele software erop laten ;-)

nada.

Die toppie is tegenwoordig tf5000ci,volgens mij gaat die 3000 er uit

Ha Ha Ha De Dreambox is een goede ontvanger.
En je kan er dus lekker mee hobbyen als je dat wil, maar verplicht nachtenlang er aan werken is natuurlijk onzin!

He He...Eindelijk iemand die snapt dat ironie in het algemeen onzin is.

Hoi,
hahaha
Prima aparaat wat niet onder doet voor een topfield(zelfs nog bter nu),gewoon de orginele Release 1.08.1 en een (bijvoorbeeld)AstonCrypt 1.07 er in en je kan kijken zonder uitval nu,en werkt uitstekend nu.
Licht er alleen aan of je wilt betalen voor anal+ anders moet je toch gaan knutselen met de de box :)
Groeten Ben

Met betere satontvangers kan je een hoop lol hebben. Dat niet elke ontvanger voor iedereen een succes is, dat is ook een feit. Ieder zijn/haar mogelijkheden en wensen.

Maar daar gaat het in deze topic niet over. Het gaat hier om een Alex5 die na bijna een jaar nog steeds niet in de gaten heeft waar die smileys voor zijn. Wat dat betreft kan hij het waarschijnlijk beter bij een hummie houden. ;)

Sinds ik m'n dreambox heb, nog geen 5 minuten verveeld ... en het wordt elke dag leuker.

Te gekke ontvanger.

CU
Red

Originally posted by alex5
Omdat ik een nieuwe sat receiver wil kopen en informatie kreeg dat de Dreambox een goede optie zou zijn besloot ik alle threads van dit forum eens door te lezen.

Ik kom tot de conclusie dat het een fantastische machine is als je:

a: met pensioen gaat en bang bent niets te doen te hebben.
b: genoeg hebt aan 4 uur slaap per nacht.
c: uit voorzorg i.v.m. wachtlijst, je al vast aanmeldt bij het Riagg voor dagbehandeling.
d: toch al zat werd van: uitgaan, relaties, sportbeoefenen en ander vertier.

kortom bereid bent om verder dromend door het leven te gaan.

Na het lezen van de thread "koppijn" is mijn bewondering voor de dreamfanaten nog groter geworden.
Ter bescherming van mijn baan, gezins en sociale leven zoek ik nog maar ff door naar een iets minder arbeidsintensief apparaat.

Forums zijn er meestal voor om problemen te bespreken.
Maakt dus weinig uit welke ontvanger je dan kiest,als je bij het desbetreffende app. van je keuze op dat forum kijkt zijn de problemen in jouw ogen net zo groot.
Koop maar gewoon een Dream en je zult zien dat alles nog wel meevalt.
Overigens is het wel handig om een klein beetje van ftp af te weten,en een netwerk in huis met deze ontvanger is eigenlijk wel een must.
Maar een goed alternatief om "bijna alles" mee te kunnen is een Humax die op Marktplaats ook nog eens redelijk goedkoop wordt aangeboden op het moment.
Maar ook hiervoor geldt wel dat je een klein beetje van je pc moet afweten om er toch "leuke" software in te moeten zetten.
Je kunt dit trouwens ook wel door iemand laten doen tegen een euro of 15,maar de hobby is dan niet aanwezig bij jouw en gaat het je alleen maar om gratis kijken.Plus dat je elke keer weer moet na een sleutelverandering......
Heb je aan dit alles geen zin of hobby koop dan inderdaad gewoon een seca-ontvanger met een Canalkaart erbij en je kunt zo lang en zo veel kijken wat je wilt op het gekozen pakket zonder ook maar een keer een softupdate of wat dan ook te doen..

Gr,

Originally posted by Kerstkonijn
Met betere satontvangers kan je een hoop lol hebben. Dat niet elke ontvanger voor iedereen een succes is, dat is ook een feit. Ieder zijn/haar mogelijkheden en wensen.

Maar daar gaat het in deze topic niet over. Het gaat hier om een Alex5 die na bijna een jaar nog steeds niet in de gaten heeft waar die smileys voor zijn. Wat dat betreft kan hij het waarschijnlijk beter bij een hummie houden. ;)

Ik gebruik nooit smileys, en eet met de kerst nooit konijn.
Verder ben ik er van overtuigd dat je erg slim bent.

een Alex5

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan