dreambox HD netwerk probleempje

M

Markie

Dag iedereen! Ik sluit mij graag aan bij het illustere gezelschap van de Dreambox HD bezitters ;) Ben een leek en heb een dreambox 800 HD en probeer de dreambox via een andere computer op mijn netwerk aan te sturen. Wil jammer genoeg nog niet lukken. Iemand ervaring?

Beste Markie, welkom op Satellite Fun.

Ik heb je vraag even verplaatst naar een nieuw onderwerp. Want als je vraag andere oorzaken kan hebben of toch iets anders is, dan kun je beter zelf een nieuw onderwerp openen dan je vraag in een ander onderwerp stellen onder iemand anders zijn vraag.

Jammer genoeg geef je ons wat weinig informatie om je mee te kunnen helpen. Uiteraard zijn hier diverse mensen die ervaring hebben met het aansluiten van een Dreambox en ook Dreambox 800HD op het netwerk.

Je schrijft dat je de Dreambox via een andere pc op het netwerk wilt aansturen maar dat dit niet lukt.

Wat heb je geprobeerd, wat wil je precies doen (hoe of wat aansturen) en wat lukt je niet? Als je deze 3 vragen kunt beantwoorden, kunnen we je vermoedelijk een stuk beter helpen.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan