Dreambox naar Dreambox streamen

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Vraagje?

In de huiskamer heb ik een Dreambox staan, aangesloten op het kabelnet.
Nu wil ik een Dreambox installeren in de slaapkamer, echter heb ik daar geen kabelnet aansluiting.

Ik wil graag de Dreambox uit de huiskamer draadloos streamen met die in de slaapkamer, nu heb ik ooit een handleiding gezien (iets van partnerbox enz.) alleen weet ik niet meer waar.

Wie kan me helpen?
 
1e vraag: draadloos? Hebben beide boxen dan wifi? Mijn ervaring met WiFi op mijn dm800hd se laat behoorlijk steken vallen .


Of bedoel je :dreambox partnerbox plugin?

google hierop "dreambox partnerbox plugin"

dan vind je diverse linken bij de concurrent van Duck
 
Hoi Matrix,

De box in de huiskamer is bekabeld aangesloten, die in de slaapkamer wil in draadloos hebben als het kan.
Ik ga even googlen op de aangegeven tekst.

Bedankt alvast.
 
crazymotha;232353 zei:
Mooie handleiding gevonden op basis van de plugin "Remote Channel Stream Converter" eens kijken wat de verschillen zijn t.o.v. "partnerbox" voor ge?nteresseerde de PDF bestaat uit 11 pagina's en is hier te vinden http://www.detransponder.nl/wordpress/wp-content/uploads/2014/01/mounten-via-ip.pdf

Zodra is de kans krijg om de ontvanger even te kidnappen :) ga ik aan de slag.

Zeer interesant om te lezen,moet je kijken op de zelfde transponder of mag je naar iedere andere kanaal kijken.
 
Gisteren avond even geprobeerd en de "remote channel stream converter" methode werkt het beste. Met Wifi zijn alleen de SD kanalen goed te bekijken, HD zenders haperen veelal.
Maar als je het aansluit via UTP is het werkelijk subliem!
Je krijgt op de dochter ontvanger dezelfde kanalen beschikbaar die op de moeder ontvanger aanwezig zijn. Je kunt dus gewoon zappen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan