dreambox settings 1-11-03

pet123

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 sep 2002
Berichten
1.149
Waarderingsscore
35
Punten
48
Leeftijd
49
Update dreambox settings.
Nieuw bouquet : All channels en voorzien van markers zodat je eenvoudig met behulp van de < > toetsen op je afstandbediening kunt springen van de ene satelliet naar de andere zoals bij de Nokia.
(echter gaan de markers verloren in het All radio channels bouquet zodat je deze zelf even moet toevoegen met je afstandsbediening).

Verder X-dream tv (van dream multimedia?)
Conax Bulgarian mux bouquet.
En nog veel meer wat je kunt lezen in de update info op www.dreamboxsettings.tk

De settings zijn ook op korte termijn weer te downloaden op www.hackweb.nl
 
Ik heb je lijst nu inderdaad ook op www.hackweb.nl staan.

Ook de Joske en Robke lijsten zijn weer bijgewerkt, en die van Hans Surfer zullen waarschijnlijk morgen wel volgen.

Groeten, Joske
 
Maarre ikke denke dat jije 01-11-2003 bedoele! ;)

Prima werk WEER!

Grtz Mike
 
@Mike The Bike
yep, ik heb het aangepast.
 
YES! Daar was ik op aan het wachten, de mogelijkheden net zoals in de Nokia, dus met markers en niets meer rare toetsen maar gewoon met 1 zaplijst ook van sat wisselen.

Nu nog een zaplijst a la Nokia 92/95/9600 en we zijn weer helemaal happy.:biggrin:
 
Ook daar word aan gewerkt, als het meezit komt dat binnen een paar weken beschikbaar.

Groeten, Joske
 
Hans Surfer heeft zijn lijst nu ook bijgewerkt.

Groeten, Joske
 
Nee surfer nog niet. Staan trouwens ook hier in de download van duck.
 
Nog even de markers aangepast in het "All" tv zenders bouquet en deze werken nu goed. Bij een volgende versie van dreambox edit zullen de markers ook goed gaan werken in het "All" radio zenders bouquet.

De aangepaste lijst kun je downloaden op www.dreamboxsettings.tk en (op korte termijn) op www.hackweb.nl
 
We hebben nog geen update vd settings van surfer gezien. De laatste dateert, dachten we, van 19-10 of zo
 
Hans heeft vandaag ook zijn settings aangepast hoor.

Groeten, Joske
 
Klopt nu wel ;)
Toegevoegd aan download centre
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan