Dreambox Telnet Command not found

Nee, ik kan alles doen met mijn boxen… Enigma2, DreamOS, Neutrino. Geen enkel probleem….
Als je nu eens begint met 1 voorbeeld wat je wil doen… Je springt van hot naar her en we hebben geen idee wat je precies wil bereiken…
 
wat ik wil is plugins van pc naar dreambox brengen
probleem is dat ik teweinig tijd heb om alles in te voeren
ik kom in de image van openvision
Ik heb maar 1 minuut is time out
Wat doet de opdrachtprompt bij jouw als je cd/ tmp invuld
komt hij ook bij jouw met login en password
Misschien iets mis met windows kan dat
het moet lukken maar zo niet
voordat ik de laatste twee handelingen kan doen komt hij weer met inlog en password
 
Dat bedoel ik niet…. Geef 1 voorbeeld van een plugin die je naar de Dreambox wil overzetten…
 
Kun je middels het thuisnetwerk je DM920 zien?
 
Dan is het simpel…. Start DCC en verbind met je box. In het linker veld zie je de DM920 in het rechter de PC.. Zoek in het linkerveld de directory tmp en klik er op. Ga met de muis naar het rechter veld en zoek je ts-panel plugin. Druk er eenmaal op om hem te selecteren. Dan in het midden op de blauwe pijl naar links drukken. Je bestand wordt nu naar /tmp gekopieerd…
 
Oke, Ik heb alleen oude dreambox dm7020hd en Zgemma dan kun je met total commander bij netwerk ftp server gebruiken. vandaar dat ik dacht dat dat op nieuwere types ook wel kon.
 
En dat bestand huppeldepup.7.0.0.0.0.all moet niet eerst uitgepakt? De Dreambox wil een .deb bestand…
 
Ik vond dit voor de openvision image: Login details: Username: root Password: openvision maar dit is alleen ter info.

Ik heb zelf geen DM920 maar heeft de image openvision op de DM920 niet de mogelijkheid om plug-ins vanuit het menu van de box zelf te installeren? Dus je zet de plug-in via FTP in de 'tmp' map en dan ga je met de blauwe knop op de DM naar bijvoorbeeld "Manage additional software/offline installer". Daar zie je dan als het goed is de applicatie die je kan installeren zonder telnet commando's.

Als die functie er nu niet in zit misschien bestaat er dan wel een plug-in voor?
 
Dat kan ook, telnet client zit in de image ingebakken. Maar dan moet het wel een .deb (compatible) bestand zijn! En ik denk dat dat hier niet het geval is…
Hij poogt o.a. een TS_Panel-7.0.0.all te installeren.. Volgens mij is dat allemaal .ipk (en dat Tunesia-Sat is meestal allemaal illegale (IPTV zooi) én het torpedeert het systeem (Probeer het te uninstallen en je kan opnieuw gaan flashen)
 
het is wel gelukt om deze erin te zetten:
enigma2-plugin-extensions-satvenus-panel_7.0.0_all
Ik ga ook nog andere proberen.
 
En waarom installeer je deze plugins? Wat verwacht je ervan?
 
Voor mij is het belangrijkste dat het werkt.
Ik weet nog niet of ik deze plugin bewaar of niet
Ik heb er verder geen.
Maar ik wil jouw en Black Tiger bedanken voor jullie bijdrage
 
Volgens mij is dat allemaal .ipk (en dat Tunesia-Sat is meestal allemaal illegale (IPTV zooi) én het torpedeert het systeem

Klopt, ik heb dit ook ooit eens geïnstalleerd op mijn DM8000 maar deze plug-in was een drama. Maar al doende leert men. :)
 
En mfaraj57 is recent overleden, dus veel nieuws gaat daar niet meer komen… Hij werkte veel samen met Japhar… Over het algemeen voor de Arabische markt.. En veelal om puur illegale zaken te faciliteren in hun images, Softcam met keys, IPTV enz.. Feitelijk is Tunesia-Sat er gewild om geworden….
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan