Dreambox Telnet Command not found

satvenus-panel_7.0.0_all - Release datum 11-02-2018.

Ik weet niet wat je ervan verwacht maar ...... OpenVision is gebaseerd op Openpli en vast niet blij met deze duistere 3rd party addon.
Wat ik zeker weet is dat het na eventueel verwijderen van de plugin je Openpli ( Dus ook Openvision) corrupt achterlaat.

In principe zou je alle addons alleen vanuit je image feed moeten halen want dan alleen is de juiste werking van de addon te verwachten ( niet dat dat in 100% van de gevallen ook daadwerkelijk zo is )


Overigens de laatste versie is 7.3.2

Kijk maar eens
 
Als @markrutte10 met de tijd weet hoe hij zelf zijn box weer opnieuw kan instaleren totdat hij het zat is komt het allemaal goed. Zo zijn wij tenslotte allemaal begonnen en met de tijd ook wat wijzer geworden. :)
 
Ik heb in het verleden ook tig keren een andere image of plug-ins geïnstalleerd en moest dan zelf ondervinden of die ook enige toegevoegde waarde hadden, het tenslotte een onderdeel van onze hobby.

Maar de meeste forumleden hier zijn al een stuk verder dan jij nu bent maar als je de box eenmaal zelf kan flashen en hem ook kan benaderen dan ben je al een heel eind op weg. :)
 
Van de week een DM800seV2 gerestaureerd (Err01 - No CA found) en een zooi Bad Blocks in de NAND.. Met een speciaal tooltje uit Duitsland het 2de deel van de NAND als boot ingesteld. NewNigma2 erop, SiLabs dual DVB-C tuner erin, OScam 11716, picons en Ziggo erin.. Werkt weer prima (tot de NAND helemaal instort). Nog te gebruiken als nood-ontvangertje met HDD en dubbel tunertje….
 
de rest van de reacties even niet gezien, mijn opmerking slaat, in de huidige context (zoals die stond) even nergens op :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan