dreambox

E

eric buyck

hallo geeft nienand Flashwizard 6.4 voor mij ik vind die nergens all vast veel dank eric

Het is bij een collegaboard , misschien moet je, je eerst registeren.

link

Suc6

;)
Nr.10

Waarom moet het perse de 6.4 zijn? Die is overigens nog niet officieel uitgekomen.

De laatste versie 6.3 werkt hier prima of dat ook de beste is durf ik niet te zeggen.

Maar als er een nieuwe versie komt dan zal er vast iets verbeterd zijn.

;)
Nr.10

ok die gebruik ik ok op de 7020 maar nu is het voor de 600 en 7025

Afhankelijk van wat je doen wilt kun je hem daar ook mee gebruiken. Flashwizard kan bepaalde dingen nog niet met de 7020 en diezelfde beperking is er dan ook voor de 7025 en de 600.

Er wordt al een tijd gesproken over deze nieuwe versie, maar de ontwikkeling is nog steeds bezig en hij is nog steeds niet uit, maar feitelijk kun je alles met de Dream er zijn immers ook nog tools als DCC en met FTP en Telnet kun je ook veel.

Gebruik a.u.b. de "post reply" knop i.p.v. de "quote" knop, dat ziet er beter uit, heb het nu effe een beetje aangepast.:)

Je kunt met Flashwizard prima multiboot of een nieuw image op de 702x zetten. Ik gebruik hem zelf ook voor de multiboot.
Alleen bijv. een backup maken van je image gaat niet, maar daar zijn dan weer andere truuken voor.

ik heb nu een 7020 maar kan hem wegdoen aan een vriend had graag een 7025 gekocht is dat een beter toestel of niet?? darvoor had ik all die info nodig
nvg eric.

Lees a.u.b. eens de kleine lettertjes onder al je postings.:)

De 7025 is niet beter te noemen. Is hetzelfde, redelijk nieuw, draait nog niet met alle images even goed maar de images worden steeds beter. Op een aantal images (firmware) draait hij al heel stabiel naar ik vernomen heb.
Het voordeel van de 7025 boven de 7020 is hoofdzakelijk dat de 7025 een twintuner is en dus ook een stuk duurder. Daarmee is het mogelijk om 1 zender te kijken en een andere zender op te nemen bijvoorbeeld.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan