dreambox500 s

R

rykele54

en toen gebeurde het

canaldigital gaat zenders verplaatsen , ik gebruik dus een dreambox5oos met gemini ,

de vraag luidt wat blijft er straks nog over om naar te kijken , heb deze drbox nog maar 2 maanden en als alles weg gaat is het jammer van het geld of kan ik deze opnieuw programmeren zodat er meer zenders komen , kijk bijv film1 maar gaat naar astra 23,5 en alleen te ontvangen met hdontvanger .

wie heeft hierop een antwoord en kan mij eventueel tezijde staan , woon nabij groningen

Als je alleen Astra1 op 19.2 oost kunt ontvangen zullen er altijd een groot aantal zenders overblijven in DVB-S die gewoon te bekijken zijn.

Ja en denk dat je niet je box moet programmeren je kunt je schotel uitbreiden met meerdere lnb's of zelfs een disqC motor er aan hangen zodat je meer kunt ontvangen.

Wat CanalDigitaal gaat doen is koffiedik kijken vermoedelijk blijven ze nog wel een paar jaar op Astra1 met de publieke zenders maar dat weet niemand.

Als je de Dreambox pas een paar maanden hebt had je voor je hem kocht je ook beter voor kunnen laten lichten het overgaan naar HD zenders en uitzenden in MPEG4 is al een paar jaar aan de gang.

Maar goed die DM500 clonen kosten geen vermogen meer de echte zijn al een paar jaar uit de verkoop, en je zult er nog wel een paar jaar plezier van kunnen hebben helaas Film 1 gaat naar MPEG4.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan