DREAMBOXedit-probleem

C

chrisjan

Hoe komt het dat telkens wanneer ik de "dreambox-edit" wil gebruiken, ik dit programma steeds moet her-installeren...?Kan geen "snelkoppeling maken vai een pictogram.....

1000 x thanks

Ik denk dat je dan toch eerder iets fout doet met het maken van de snelkoppeling.

Normaliter moet je een dreamboxedit.exe hebben en deze kun je altijd starten. Of gebruik je soms een vage windows zoals Windows Viesbah of windows 7?

Het is me namelijk niet bekend of dat programma ook voor Vista en Win 7 geschikt is.

Ook het probleem wat je in die andere thread aan geeft dat je geen verbinding kunt krijgen met je Dreambox 8000 is een instellingsprobleem. Vermoedelijk heeft je Dreambox 8000 dan weer eens een ander ip adres gekregen.

Dat is ook de reden dat ik altijd adviseer om Dreamboxen gewoon een vast (statisch) ip adres te geven, dan weet je altijd welk ip hij heeft en is dat ook makkelijk in te stellen in programma's als DreamboxEdit en DCC.

Hoe kun je dat IP-adres van de dreambox 8000 nachecken met je PC?....

Met DCC.

waarom lukt het me niet om boor DREAMBOXEDIT een "snelkoppeling" te maken naar mijn bureaublad gezien ik momenteel steeds het programma opnieuw moet installeren....Wat moet ik doen?...

Verder is het ook zo dat wanneer ik bij Dreamboxedit, na "send the files tot the dreambox", wat uiteraard lukt,volgens de "HANDLEIDING" de melding krijg om via het progamma de dreambox "herop te starten"...maar zie dus over het kadertje van "reload" geen ander kadertje (zoals in de handleiding afgebeld staat)met de melding van "herstart de dreambox"...Hoe komt dit en HOE kan ik dit dan oplossen?....

1000 x thanks

Iemand heeft zeker je vraag hier gemerged, omdat je een vraag stelt waar je al antwoord op hebt gekregen en tips.

Heb je die antwoorden en tips alhier al gelezen en getest? Ik zie overigens nog geen antwoorden op de vragen die ik stelde.

Dus a.u.b. geen nieuwe threads maken met dezelfde vragen waar je al een topic over hebt lopen.

oke thanks...opgelost en heb het gevonden....je moet inderdaad die "exe" erbij hebben

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan