Dreamflash 1.3b niet werkend met ronaldd

L

Loek

de nieuwste ronaldd erin en wil het liefst ook dreamflash draaien via de hdd, ik heb de documentatie op de sjerom site gelezen (faq) maar het is tot op heden niet gelukt...

ik krijg wel het menuutje (administration...) en kan de img's ook laden en installeren, als ik dan ga booten dan krijg ik de logo van ronaldd te zien waarna de versienummer verschijnt, deze blijft op de display maar voor de rest gebeurd er niets, heb ik iets over het hoofd gezien, moet ik nog een optie enablen ofzo? een flash erase is het enige wat ik dan nog kan doen, omdat de DB niet meer boot.

Zelfde probleem hiero, gisteren via verschillende manieren ( FTP, DCC,Telnet) geprobeerd om dreamflash erop te krijgen, erop wil wel en vervolgens administration ook goed.
Image op de hd installeren met dreamflash ook goed, reboot:NOPPES.

p.s Na 4x een flas erase was ik het zat.

ook onder ruDream precies hetzelfde probleem, is er dan echt niemand die weet wat ik verkeerd kan hebben gedaan, want ik heb het gevoel dat ik er bijna 'ben' maar ik zie iets over het hoofd lijkt het wel..

laat maar, 2 Guardian als je nog wilt weten hoe het mij is gelukt pm me dan maar ffies.

@Loek:
Doe het maar openbaar, want ik ben ook benieuwd wat er hier nu was.

Over Ronaldd: Geeft de maker zelf ook aan dat ie niet met een bootloader werkt.

Voor dreamflash moet je de originele dream image erop hebben staan.

Van daaruit images instaleren op hd of usb.

Gr Cb1

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan