dreka Enigma 2 Linux settingslijsten 20-03-2011

Hallo, alle waarom zie ik in de kanaal lijsten van DB 800 geen sky UK???

groet Jill
 
Hallo.Jill

Kijk even bij de nieuwelijst er was wat fout gegaan met de lijst van 13-19.2-13.5 en 28.5 Oost.
Maar je kan altijd de rotaiting pakken die doet het ook.
succes.
Groetjes dreka
jill2504;214459 zei:
Hallo, alle waarom zie ik in de kanaal lijsten van DB 800 geen sky UK???

groet Jill
 
deze zenderlijsten staan er niet meer....?

en zijn zowieso verouderd denk ik, dus topic kan best weg :)
 
Topic hoeft niet weg, misschien dat Dreka nieuwe lijsten heeft en deze hier weg wil zetten.
 
ik hoop het, want ben echt op zoek naar een fatsoendelijke kanalenlijst voor een draaibare schotel...

is nl. bijzonder irritant dat alle astra1 en bv. hotbird kanalen door elkaar staan...
als je bv naar een verzamel map van films gaat...

als je dan aan het zappen bent, moet je steeds wachten tot de schotel goed staat, en erg gezond voor zo'n motor is het denk ik ook niet ;-)

als ik veel tijd heb zal ik me er zelf eens aan gaan begeven, maar het is ontzettend veel werk, dus het wordt wel erg gewaardeerd als iemand zich de moeite ervoor doet..

ben nog vrij nieuw in de sat wereld, ben blij dat ik de schotel afgesteld heb gekregen, en dat de rotor ook nog naar de goede zender gaat met een beetje geluk ;)
 
Je kunt er toch een draaibare lijst van Henksat inzetten is van 22-12 je moet dan "Henksat Rotating 45E ? 45W" hebben Enigma 2 voor de DB800.
 
Oke thanxx , ben nog niet verder geweest als 28.2e

Dus ik gebruik in princiepe maar een stuk of 4 sattelieten..

Heb die rotating lijst geprobeerd maar dan wordt mijn dm800 ontzettend traag,
Dus ik ga liever voor een lijst met een paar sattelieten..

Heb nu een andere lijst van henksat, maar daar doet zich hetzelfde voor:
Als je naar een lijst van bv films gaat, staan alle zenders op naam en dus door elkaar kwa satteliet, als je dan zapt van het ene naar het andere kanaal moet je steeds wachten tot de schotel gedraait is...


Ook heb ik vaak dat als ik hem van standby haal, hij de zender niet laat zien of dat hij het schoteldraai plaatje de hele tijd laat zien terwijl de schotel stil staat, maargoed dit is een ander probleem, zal niks met de settingslijsten te maken hebben...

Als je dan even naar een andere zender gaat op een andere satteliet en daarna weer terug, dan werkt het weer gewoon..

Ik doe nu alle zenders op de pc met dreamset inladen en dan maak ik markings met de juiste satteliet met bijhorende zenders en zo sorteer ik alles een beetje..

Dat is eigenlijk het enigste nadeel van draaibaar voor de rest is het wel een mooi systeem..
 
larsjeee;219735 zei:
Dat is eigenlijk het enigste nadeel van draaibaar voor de rest is het wel een mooi systeem..

Dit is dus 1 van de redenen dat ik hier van het draaibaar systeem afgestapt ben en een Wavefrontier gekocht heb, en nu dus veel sneller zap, en dat gezoem van die moteck niet meer hoor. :biggrin:

Maar ga ff een avondje zitten en maak gewoon je eigen lijst. ;)
 
Dom dom dom , zoiets doe je toch niet zelf, moet je kijken wat een energie je dat kost , EEN HELE AVOND!!!!!! terwijl er zoveel mooie dingen te zien zijn op de TV .
En er zijn toch al genoeg settinglijsten te kopieren, goed ze zijn dan niet wat je wilt maar je hebt het dan toch maar.

Dit bericht is zeer cynisch bedoeld. geen smileys want ik kan de juiste niet vinden \
 
the matrix;219739 zei:
Dit bericht is zeer cynisch bedoeld. geen smileys want ik kan de juiste niet vinden \

Jawel joh, neem de volgende maar: :hehehe: :hehehe: :hehehe:

En dan neem ik de volgende : :p :p :p
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan