Druk..........................!!!!!!!!!!!!

S

satfinder12

Wat is er aan de hand hier,ik zie de laatste dagen een lichte stijging van het aantal ingelogde personen maar nu net 125.....
Wat komen die hier allemaal ineens doen.....??????????
Ik moet er evengoed wel om lachen hoor.
Ik vermoed dat we straks wel aan de 200 komen,ik zal het eens bijhouden.

Hoop niet dat ze alle 16,408 dadelijk online komen,, hebben we toch een probleempje denk ik hahahaha

Zullen wel op zoek zijn naar de Febo Kroketjes,, anders zou ik het ook niet weten :)

Met mosterd Jack

Originally posted by jack

Zullen wel op zoek zijn naar de Febo Kroketjes,, anders zou ik het ook niet weten :)

Ik denk dat ik het wel weet maar dat er een paar pech hebben,hahaha mijn vermoeden was niet slecht.
Vind het nog steeds een leuk initiatief maar hij doet niet wat ie beloofd en dan word het al gauw ongeloofwaardig.
5uur is 5 uur en dan komen er weer allerlei loze beloften bij afijn ik stop ermee,geloof dit verder wel.
Ga weer lekker feeds zoeken.

MOSTERD

Heiligschennis van de febo kroket

En als groenvoer komkommer, ut lijkt wel komkommertyd.
En voor de grootste optimisten onder ons,die krijgen van mij een bosje netelroos in de kleuren geel of rood.
zo die kut reclame is afgelopen nu ga ik weer highlander kijken met grolsch, proost

Heheheheh alleen bier drinken zonder mij??????

het moet wel de kroketjes zijn er is op dit moment niet veel meer te vinden oeps rustig blijven het is een grapje .

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan