DS9 v502

W

Wimpie

Heeft er iemand DS9 v502?

Ik hoop namelijk dat die kan autoswitchen:)

Grtz,

Wimpie

 
ben ik ook benieuwd naar, want, steeds dat aan en uitzetten van de receiver lijkt me ook niet bevorderlijk voor de levens duur.

heb zelf 501 files die het alleen op seca en irdeto doen, maar viaccess lukt niet, ( geen autoswitch)

had wel goldwafer files met seca en irdeto die auto switchen

 
Bij de Polen staat een *.zip met DS9 v506 ?? Kan het helaas niet testen omdat ik op dit moment geen PIC16F876 heb liggen...

 
@The Gizmo:

Je hoeft dit ook niet te testen, daar het zich handelt om een 24C65 file (bin-file in hex-formaat) gewoon een key-update!

Ik weet trouwens nog 1 16F876 voor je te koop (prijsje!) ;)

Grtz Mike The Bike

 
Mmmm, OK...ik had er verder nog niet naar gekeken maar zag v506 staan vandaar.

Oorspronkelijk zat er in de *.zip ook nog een loader voor de 16F876 bij maar deze is inmiddels verwijderd. Ik meen ergens op dit board gelezen te hebben dat iemand op zoek was maar ik kan het desbetreffende topic niet zo snel vinden.

 
@The Gizmo and others,

De versie 2 is eindelijk public met Autoswitch uiteraard, alles werkt prima, de wachttijden tussen het schakelen zijn acceptabel.

Getest op een Humax 5400 met Planet Hemp Patch 2.4 en een (geleende) Piccard2 (16F876 + 24C65)

Grtz Mike

 
Hier ook getest maar heb geen Discovery en Cinecinemas op prov 0019.

Hoe zit dat op de Hummie Mike ????

 
Nog even ter info.

Ik gebruik de files die voor de Hum zijn op een zilverkaartje en de omgebouwde Nokia 9500 en deze schakelt ook keurig om.

Allen het in mijn eerder genoemde bericht doet het niet vandaar dat ik graag wou weten of dat op jou Hum het wel doet.

 
No probs 4 the Humax! Alleen heb ik problemen met Stream.

Nu alleen nog de PPua's en MK voor Viaccess (Slo-TV) editen en kijken of AU dan ook werkt, leuk experimentje weer. Zo blijf je van de straat.

BTW waar heb je het zilver(plastic) kaartje besteld in Duitsland?

Grtz Mike

 
Ja silverkaartjes besteld in Duitsland...

 
je kan alles editen maar au op een andere codering dan irdeto zal nooit geen au worden dan zal het logoritme niet meer kloppen :)

 
Voor de geinteresseerden, heb hier ook een adres voor zilverkaartjes (pic 16f876 en 24lc64) kosten $15.00 daar. Mag de link hier natuurlijk niet plaatsen.

exDumber

 
Hi,

kan je de DS9 V502 ook proggen op de 16F628 en de 24C64 ?Of moet het echt de 16F876 + 24C65 zijn ?

Ik geloof dat het enige verschil meer geheugen is (voor de 16F876)

Ik heb de V502 geprogd met success in de 16F628 en de 24C64 maar toch krijg ik invalid card.

Stefaan

 
@Stefaand,

Klopt...hiervoor moet je DS9V402 gebruiken, deze werkt perfect op de kaarten met PIC16F628/24C64. Voor als je een Humax gebruiker bent is de speciale *****XH54*.* PIC-file beschikbaar.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan