nicewithice
Jr. Member
- Lid sinds
- 19 mrt 2012
- Berichten
- 125
- Waarderingsscore
- 7
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 67
Hallo, na 1 jaar bijna probleemloos mijn Philips DSR8121 in gebruik te hebben wou ik gisteren nog eens de kanaal lijst updaten maar dan krijg ik plotseling het bericht " Error, check your connections, if problem persists contact dealer etc..."
Ik had inderdaad een losse kabelconnector naar de LNB en heb die vervangen eergisteren, maar ik heb nog steeds alle zenders en alles lijkt goed aangesloten. Heb al overwogen om een factory reset te doen, maar eerst toch eens hier vragen. Want na een reset is natuurlijk ook alles weg he....
Dit alles nog altijd in het zonnige Griekenland.
Iemand al gelijke ervaring gehad ?
Ik had inderdaad een losse kabelconnector naar de LNB en heb die vervangen eergisteren, maar ik heb nog steeds alle zenders en alles lijkt goed aangesloten. Heb al overwogen om een factory reset te doen, maar eerst toch eens hier vragen. Want na een reset is natuurlijk ook alles weg he....
Dit alles nog altijd in het zonnige Griekenland.
Iemand al gelijke ervaring gehad ?