dsr9500

G

gogo

Ik ben er eindelijk uit waarom ik problemen had met dit programa
Elke keer als ik de bin key upload naar de humax zie ik hem keurig naar de 100% gaan.
Maar telkens geen beeld
Na veel stoeien en nieuwe settingslijsten uploaden kwam ik geen steek verder.
Totdat ik weer dsr9500 gebruikten en hem weer naar de 100%zag gaan, alleen zag ik toen dat ik mijn serieele kabel niet op mijn laptop had zitten.
Hij deed dus precies hetzelfde aangesloten als niet aangesloten.
Daardoor begreep ik dat er geen data door mijn com poort gaat als ik drs9500 gebruik.
Ik heb toen mijn humax op mijn computer aangesloten en precies het zelfde gedaan en gelijk alles open op kiosk.
Het vreemde van dit verhaal is dat ik wel met mijn laptop settings kan uploaden en pcm lijsten, maar dus niet keys met dsr9500.
Ik heb al van alles geprobeerd met verschillende compoorten maar er veranderd niks, met setedit kies ik gewoon compoort2 en werkt het, lijkt mij dat die poort dan ook goed moet zijn bij dsr9500.
Als ik op read klik bij dsr9500 krijg ik de melding NOT VALID FW klik ik op write dan load hij keurig naar 100% maar hij doet eigenlijk niks.
Wie dit weet op te lossen gaat voor president

greeting gogo

opgelost als volgt

DSR 9500 EMU Ed27D for Humax.exe gebruik ik om het in mijn hummie te flashen.

DSR 9500 EMU Ed30.exe gebruik ik om de keys te updaten.

Laat even weten of dit voor jou ook werkt.

Tuurtje

bij mij werkt het allebij niet blijft een vreemd verhaal uploaden lijkt te gaan maar er gebeurt niets en als je op read drukt dan krijg je weer de foutmelding NOT VALID FW
Als ik daarna een settingslijst er in zet met seteditoak dan werkt dat gewoon wel via de compoort!!

gogo

Als je bij het ? gaat staan en klikt kan je kiezen Humax of Sammy.
Avensis

@avenis Als je bij het ? gaat staan en klikt kan je kiezen Humax of Sammy.
Avensis

heb ik geprobeerd maar er veranderd niks ziet er naar uit dat ik het voortaan met mijn comp moet doen inplaats van met mijn laptop :-(

greeting gogo

ik heb een soort gelijk probleem gehad met mijn lappie.
dat ie geen contact maakte met mijn hummie.

naar lang zoeken besloot ik maar eens om er een hoop zooi en programma's af te gaan gooien,
die ik eingelijk toch niet gebruik of zelden.
en warempel plots lokt het wel.

mijn conclusie dat ik teveel programma's had die gebruik maakte van dezelfde poort!?
misschien een oplossing.

en het proggie dsr9500 die bij de firmware zit doet het wel bij mij.

de laatst nieuwe maakt ook geen contact.

petje

zo te horen is het dus wel iets wat bij meer laptops voor komt.
Ik hoop dat ik de oplossing bij mij kan vinden want het probleem is bij iedereen net iets anders ik laat het jullie weten .

greeting gogo

Ik had het eigenlijk net andersom.

Op mijn XP destop kreeg ik het zaakje niet goed in de hummie. (gewone settings en FW wel OK) Via een oude laptop met Win98 werkte alles OK.

Je kan via de read optie testen op er uberhapt wat geschreven is.

Ik ken dit geintje al eerder van XP. ik heb al eens enorm zitten kl*ten om mijn SIM lock van mijn GSM te halen. Vond ik later op het net dat er vaak problemen zijn met XP. Klopte als een bus, met Win98 op laptop was het allemaal zo gebeurd.

suc6
Patrick

Ik heb windows xp op mijn laptop staan, kan ik windows98 ernaast zetten, meen me iets te herrineren dat je bij het opstarten dan kunt kiezen of 98 of xp.
Wie heeft hier wat uitleg over?

greeting gogo

heb je een mailtje gestuurd laat even weten hier in deze post of het werkt

Groeten Tuurtje

2 vraagjes voor de experts:

Zou een Key.bin upgrade (JFK of Shadows enz.),Gioco Calcio zichtbaar maken?, of zijn die ook op een ander merk hash over gestapt.

De import-key web upgrade functie van DSR 9500 werkt bij mij niet,
heeft iedereen dat? of moet ik iets aanpassen.

Originally posted by alex5
2 vraagjes voor de experts:

Zou een Key.bin upgrade (JFK of Shadows enz.),Gioco Calcio zichtbaar maken?, of zijn die ook op een ander merk hash over gestapt.

De import-key web upgrade functie van DSR 9500 werkt bij mij niet,
heeft iedereen dat? of moet ik iets aanpassen.

Mischien dat de import via je email wel werkt.
Zie het wel in dit forum.
Avensis

Bedankt avensis,

Ik zal De PCM aanpassen, ik zal de bin vernieuwen,
ik beloof voortaan een vrolijke optimistische toon te treffen,
De zon schijnt weer op de satellieten dank zij de Hot boys

groet
Alex5

Had ik in het begin ook, bleek het programma op compoort 1 te staan. Na de kabel op compoort 1 te hebben gezet, lukte het wel.

Ik krijg die conax kan. maar niet aan de praat
volgens mij loop ik steeds net iets achter op de nieuwste
key
waar kan ikdie halen

3.2 hot emu1.2
testing

Volgens mij alles werkt behalve taquilla digital met mijn hum 5400 ird.De key zijn goed maar wat doe ik fout?

Originally posted by john25
Volgens mij alles werkt behalve taquilla digital met mijn hum 5400 ird.De key zijn goed maar wat doe ik fout?
Je doet niets fout Taquilla kan niemand kijken op de Astra.

Nu werkt cona x
moest op to ny
en reset

truuk was kaart in en uit halen

card extrackted ..accepted...
en beeld !!!

conax en polsat
en de rest
behalve bekende rest

Hosting Fun

Advertenties

Terug