dst5816

C

crazy mike

Kan er mij nu eens iemand vertellen met welk programma ik de soft van mijn dst 5816 kan uitlezen, en waar ik eventueel de spaanse versie voor de dst kan vinden?

Ik zoek me rot op het net, maar blijkbaar nog niet goed genoeg om de juiste site's te vinden.

Ik zou het zeer op prijs stellen moest er uiteindelijk toch eens iemand mij een antwoord geven.

crazy mike

dst5816+wafer

 
Blijven zoeken, en afw8ten lijkt me tot nu toe nog 't beste.

Forceer geen antwoorden, als er een oplossing voor is merk je dat echt snel genoeg :)

 
De mensen die er mee bezig zijn, willen liever geen software de wereld insturen die je ontvanger om zeep kunnen helpen. Als je toch de spaanse software in je ontvanger wil zetten dan kun je de link bij duck vinden.

Dreeke

 
He Andre,

Ik heb misschien iets interessants voor jou.

Ik heb software om via JTAG te lezen en te schrijven. Nu alleen het probleem dat we de JTAG signalen niet kunnen vinden op het Philips board.

Op de Pioneer is dit een 20pins connector CN2002.

Er is een rij van 16 solder pads, maar dat is de OSLink.

Nu heb ik wel 9 solder pads gezien in de vorm van een subD, en ik denk dat dat de JTAG connector is.

Hoe kunnen we daar zekerheid in krijgen?

H2Deetoo,

Geduld is een schone zaak....

 
@h2deetoo:

Gaaf dat je software hebt gevonden :) ! (Een kopietje zou best aardig zijn). Ik zal die stekker eens van dichterbij gaan bekijken. Jammer dat de pinning van de ballgrid niet bekend is, anders kon je met een multimeter nog op de via's meten.

2b continued...

Dreeke :)

 
Pinout van de ballgrid is wel bekend. Staat gewoon hier in mijn datasheet. Zal van de week wel s ff wat mailen.

H2Deetoo,

 
Btw.. Even over die 16 solder pads.

Op de meest rechtse 6 zit al een witte groffe connector gesoldeerd. Dat is de OSLink connector.

De overige pinnen kunnen gebruikt worden voor "auxilary" OSLink...

H2Deetoo,

 
Ik wacht je mail effe af. Ben trouwens maandag pas weer bereikbaar (heb alleen mail bij mijn werkgever).

Dreeke :)

 
Mail me ff op bonny.gijzen@q-lite.net

dan heb je vandaag nog de datasheets...

H2Deetoo,

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan