DSX6071,DSX7071,DST5816,view ALL EPG! ChanEdit!!!!

B

Bocky Wocky

I have written Channel Editor for

DSX7071, DSX6071 and DST5816

We're now working on modifying firmware to watch ALL EPG!

If you have one of the above receivers (or compatible) then contact me bg@ic-prog.com

(Also working on firmware upgrade, for other languages Italian, English, Spanish, German and Dutch)

Rgs Bonny,

 
Ik heb direct een mailtje gestuurd maar nog geen reply

ontvangen. Zouden ze geschrokken zijn van het aantal aanvragen of heb je een idee hoe lang ze er meestal over doen om te antwoorden?

groeten

Skybobo:)

 
Daar kan je wel vertrouwen in hebben, Bonny is niet de eerste de beste. Onder andere ICprog is een creatie van Bonny.

De vraag van Bonny om reacties heeft er waarschijnlijk mee te maken, dat het handig is, om van te voren een inventarisatie te maken van wensen en ideeen. Maar het zullen er best heel veel zijn.

Kwestie van geduld dus...

 
Ik heb nog contact gehad met Bonny. De editor is nog niet af! Kanalen lezen gaat wel, terugschrijven nog niet. Daar heeft hij mij voor gevraagd om te gaan meten in de ontvanger. Bonny heeft deze posting in ieder geval niet gedaan!!!

Als het echt zover is, zal er niet alleen een posting zijn maar tevens ook een link.

Greetz,

Dreeke :)

 
Iedereen alvast bedankt voor de replies. We zien tzt wl wat verschijnen.

groeten

Skybobo:)

 
In elk geval prima dat er iemand aan werkt! Wat mij betreft mag er een kleine vrijwillige bijdrage tegenoverstaan als hij iets bruikbaars maakt, net als indertijd dvb2000 heb ik ook wat richting Uli gestuurd!

(eindelijk Nederland 1 weer op 1, zonder lamme vingers!)

 
Ik vind het fantastisch wat Bonny momenteel doet.Hulde.Een bijdrage is zeker op zijn plaats.Bonny ik hoop dat ook deze uitdaging tot een goed einde weet te brengen.Hup Holland hup.

Ilya

 
Helemaal mee eens, er gaat veel tijd in ontwikkeling zitten en daar mag best iets tegenover staan. Wij hebben het weer makkelijk en plukken de nieuwtjes van het net af alsof ze daar vanzelf zijn ontstaan.

Nu mijn probleem: Ik ben bereid om een bijdrage richting de ontwerper/maker te zenden. Natuurlijk zullen er ongetwijfeld een paar ingewijden zijn die de bedenker in persoon kennen maar de meeste van ons moeten het doen met de alias waaronder wij elkaar denken te kennen. Anonimiteit dus, vanzelfsprekend. Degene die mij dus kan vertellen hoe we dit oplossen en de anonimiteit waarborgen? ik ben een en al oor.

groeten

Skybobo:)

 
het zou echt fantasties zijn als de software werkt...geen stompzinnige data kanalen waar je niks mee kunt etc...geen oncodeerbare kanalen meer in je lijst...dan wordt zelfs een draaibare opstellen weer interessant met een secadoos..

we wachten in spanning af...

 
Klopt wat jullie allen schrijven, Ik ben blij dat er mensen zijn die er tijd in stoppen om zo iets uit te zoeken, maar dat is een hobby van hun, ik snap geheel niets van proggies schrijven enzo, dus neem ik me petje af voor die persoon die het wel kunnen, ik ben goed in schilderen, het moraal van dit verhaal is : voor alles is er wel iemand die met liefde voor zijn of haar werk anderen helpt !!!!

Ga zo door, voordat ik RSI in de vingers krijg :)

Bassie (nee, niet die van Adriaan)

 
Wat is er waar dat ze in spanje het voor mekaar hebben om een philips 5816 te voorzien van spaanse soft?

Is daar dan een BDM voor? Anders lijkt het me onmogelijk.

 
Het gaat erom dat in de eeprom die in de ontvanger zit staat voor welk land de ontvanger bedoelt is. Deze wordt overschreven met de inhoud van een spaanse ontvanger. De ontvanger is nu in staat om de applicaties te downloaden (via sat) om taq* te ondersteunen. Hierna werkt de epg voor het nederlandse pakket niet meer. Maar er wordt al druk gewerkt aan een internationale eeprom.

2B continued...

Dreeke :)

 
Vreemd want de 5816 heeft dacht ik geen gewone maar een flash-eeprom. Kun je die van buitenaf geschreven krijgen?

 
Juist omdat het een flash prom is kan die van buiten af gewist en geschreven worden. Maar naast die flash zit dus ook een eeprom, net als op een g*ldw*f*r. Hierin zit dus die befaamde regiocode.

Bij de weg, in Spanje is iemand bezig geweest met het proberen downloaden van de spaanse software. Resultaat: door een crash en stroomuitval zijn er nu twee ontvangers die niet meer opstarten....!!!!

Dreeke :)

 
@Crazy Mike:

I can't send you the editor simply because it is not ready yet.

Dreeke

 
i have dsx 6071, so please send me all the info and software u have

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan