duck- Canal+

L

Lancelot

Met alle respect voor hun beleidswijziging maar de enige reden om hier nog te komen is om te kijken of er nog links gepost worden naar grappensites. Verder niet.
Wou dat ff kwijt.

Waarom beken je dat zo openlijk, dadelijk kom je nog in hun agenda terecht...

Rolo

Originally posted by Rolo
Waarom beken je dat zo openlijk, dadelijk kom je nog in hun agenda terecht...

Rolo

Dat weet je toch Rolo de meeste mensen komen hier om te kijken of ze op een of andere manier gratis naar canal+ te kijken
en niet voor de hobby waar ik zelf wel voor kom .
Want ik kijk nauwlijks tv.
Dit board behandeld de techniek van sat tv.

gr,

Thewizzard

Ik zou dat kunnen weten TheWizzard :)
Maar je mag niks meer expliciet zeggen he :)

Rolo

Yep, ik kom ook voor de techniek. Maar als je de techniek uitlegt krijg je wel een PM in je bus.

om te kijken of ze op een of andere manier gratis naar canal+

Pff, wat kan mij die flutzender schelen?

Maar helaas weten we wel beter dat de meeste mensen hier wel voor komen maar die mensen kijken daar niet allen voor op dit board maar op meerdere .

Maar ook die mensen die komen uit geld belang en daar is dit board helemaal niet voor bedoeld.

Originally posted by The Wizzard

Maar ook die mensen die komen uit geld belang en daar is dit board helemaal niet voor bedoeld.

Of mensen die geld op het board geld willen verdienen heb ik zo de laatste tijd het gevoel

DISCLAIMER:

De Duck site en het forum met hun medewerkers en gebruikers, hierna te noemen
Duckclub verklaren bij deze een satelliet-hobbyisten-club te zijn. Met het betreden
van de Duck site en het forum verklaart u zich akkoord met uw automatisch
lidmaatschap van de Duckclub. De Duckclub heeft als doelstelling onder
beslotenheid van vergadering, onderling overleg te plegen c.q. te discussi?ren over
allerlei aangelegenheden aangaande de hobby omtrent satellieten en
satellietontvangst en alles wat daarmede te maken heeft. U verklaart zich ermee
akkoord dat u alle copyright van door u geschreven teksten overdraagt aan de Duckclub
en dat geen van door u of anderen geschreven teksten door u buiten dit forum
besproken, gekopieerd of op enigerlei andere wijze publiek worden gemaakt c.q. naar
buiten worden gebracht en/of verspreid. Dat is wat beslotenheid van vergadering
immers ook inhoudt. Besluit u dit wel te doen, dan overtreedt u onze regels; schendt
u de beslotenheid van vergadering, zoals deze geldt alhier; bent u zelf
verantwoordelijk voor de door u naar buiten gebrachte tekst(en) en draait u zelf op
voor alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten die hieruit kunnen voortvloeien.
U verklaart zich met bovenstaande akkoord als u de site en het forum bezoekt.Verder
zijn bovengenoemde personen nimmer verantwoordelijk te houden, noch juridisch noch op
enigerlei andere wijze, voor de geplaatste c.q. aanwezige teksten en/of postings
en/of /bestanden. Gezien het online karakter van deze site en en het forum, en het
feit dat alle medewerkers dit doen op vrijwillige basis en hun aanwezigheid mede
afhangt van de vrije tijd die ze hier kunnen spenderen, is het voor genoemde personen
onmogelijk direct op wellicht onwenselijke teksten te reageren en/of deze te
verwijderen. U verklaart zich dan ook akkoord zich aan de normaal gangbare
fatsoensnormen te houden en de Duckclub niet in diskrediet te brengen of op enigerlei
andere wijze te benadelen.Clubleden zijn vrij om berichten te plaatsen, maar worden
geacht zowel de (inter-)nationale Wetten en/of Richtlijnen niet te zullen overtreden,
medewerkers van deze site en/of het forum zullen echter nimmer verantwoordelijk
gehouden kunnen worden voor door gebruikers gemaakte fouten/overtredingen. Bijna
iedereen kan lid worden van de Duckclub, uitzonderingen zijn: medewerkers en/of
rechtspersonen of op andere wijze gelieerde en/of in opdracht handelende personen
en/of bedrijven en/of instanties van Canal+, Canal Digitaal, Mindport, Irdeto, STOP,
Justitie en Politie, Sat4all, Dream Multimedia, en gelijkwaardige en/of soortgelijke
zaken, instellingen, bedrijven en/of instanties en/of daaraan gelieerde bedrijven
en/of instanties en/of soortgelijken en/of in opdracht handelend van een van
bovengenoemde en/of daaraan gelieerde bedrijven en/of instanties en/of soortgelijken.
Indien u daartoe wel behoort, wensen wij u niet als lid en dient u de NIET AKKOORD
optie te gebruiken. Doet u dat niet en weet u zich toch toegang te verschaffen, zal
dit door ons worden gezien als inbraak, schending van toegangsrecht, schending van
en inbreuk op onze privacy en het schenden van onze rechten gebruik te maken van een
besloten vergadering en zult u nimmer tegen wie dan ook gelieerd of deelnemend aan
deze gehele site, inclusief het forum en inclusief onze Internet Service Provider
(hierna te noemen ISP), geheel of gedeeltelijk of op welke wijze dan ook enigerlei
juridische of andersoortige aktie kunnen ondernemen en/of iemand verantwoordelijk
kunnen stellen. Overigens zien wij gewone gebruikers van Sat4all niet als gelieerde
personen en mogen dus wel naar binnen onder akkoord verklaring van de disclaimer.
Duckclub is een club zonder rechtspersoon, geen stichting en aldus niet
verantwoordelijk te houden voor inhoud van deze site en het forum. De enige die
aansprakelijk te stellen is, is diegene die bovenstaande akkoordverklaring op eigen
initiatief verbreekt en in Duckclub besproken zaken publiek maakt. Onze ISP is geen
lid van onze club en derhalve ook geen rechtspersoon en/of verantwoordelijke voor de
inhoud van onze site en het forum. Wij als Duckclub-medewerkers verklaren dat het forum
bij de site hoort, en aldus waar dit vergeten mocht zijn als onderdeel van deze site
gezien en/of gelezen moet worden.

Als we deze nu aanpassen met, er mag op geen enkele manier geld verdiend worden met de informatie van het duckbord, dan zijn we die gasten ook meteen kwijt....hehehe

Gr Fred.

Was dit maar zo simpel er zijn mensen die gaan over lijken en maakt ze niks uit of zij de regels overtreden als zij maar winst kunnen maken over iemands anders rug en dan met veren van een ander gaan strijken.

Ze kunnen zelf helemaal niks nog geen schoteltje uit richten bijvoorbeeld.

Ik lees ook rgelmatig de nieuws groepen en wat daar allemaal veteld word daar gaan je oren van flapperen.

gr,

Thewizzard

Het kan zijn dat Duck misschien hier of daar een posting nog wat snel weghaald, maar het is nog in de beginfase moet je maar denken, even oefenen.

Ik weet toevallig dat er intern nog druk overleg gepleegd word en hier en daar zal best wel weer een posting terugkomen die per ongeluk is weggehaald.

Ik vind het jammer :( de hele glans van dit van oorsprong piraten forum gaat zo helemaal weg... Nou begrijp ik de duck best wel, maar zou hij ons ook begrijpen? Op dit forum kon je anders posten wat je wilde (nou ja, bijna alles :biggrin: ) maar dat is nu voorbij. Zelfs in het off topic forum worden discussies gesloten die anders open bleven snik snik...

Nou Duck begrijpt best wel de kant van de gebruikers, en het zal in het begin even wennen zijn natuurlijk.

Men moet nu gewoon gaan oppassen voor de dingen die illegaal gevonden worden, wij hebben helaas net als sat4all op satfun ook hetzelfde meegenaakt, het kan niet blijven duren.
Na Duck zal de volgende wel aan de beurt zijn, er is veel geld gestoken in het seca2 verhaal en C+ wil dat dus absoluut ook niet meer zo snel publiek en verspreid hebben.
Dat zal er vast mee te maken hebben.

we hebben toch nog een pm waarmee we over dat soort zaken kunnen schrijven of adviseren?
De meeste weten wel wat aan wie ze kunnen vragen
Alleen jammer voor de nieuwelingen die zullen het een stuk moeilijker krijgen.

Al vind ik wel dat duck het vriendelijker oplost dan 4all

@kees123,

Natuurlijk denkt duckteam te weten wat er onder de gebruikers zou kunnen leven. Als je je een beetje op de hoogte stelt wat er allemaal in de wereld om je heen gebeurt, dan had je wellicht anders gereageerd.

De mogelijkheid bestaat natuurlijk dat je zelf serveruimte bij een ISP huurt en daar zelf een board opzet waar je alles toelaat. Misschien dat jij het leuk vindt om aangeklaagd te worden en voor een rechter te moeten verschijnen.

Overigens een advocaat kost ongeveer 190 Euro per uur.

Duckteam denk dat piraterij nooit helemaal zal worden uitgeband; je kunt wel besluiten er niet aan mee te werken.

Piraterij op satgebied had en misschien wel heeft een doel. Door de evolutie zijn diverse andere mogelijkheden ontstaan om dat doel te bereiken. Daarvoor is het plaatsen van een publiek bericht op duckforum niet pers? meer benodigd.

Tijdenlang hebben de satellietboarden elkaar in de haren gezeten, werden homepages plotseling uit de lucht gehaald en moesten mensen weer uren lang extra werkzaamheden verrichten om de boel weer draaiend te krijgen.

Door omstandigheden heeft duckteam gemeend zich preventief te moeten opstellen. Is samenwerking met andere boarden bespreekbaar (kijk maar naar de satdag) en hebben we misschien een andere toekomst en is de rust tussen de boarden wedergekeerd. Het is ook nooit goed....

Originally posted by eendenteam

Natuurlijk denkt duckteam te weten wat er onder de gebruikers zou kunnen leven. Als je je een beetje op de hoogte stelt wat er allemaal in de wereld om je heen gebeurt, dan had je wellicht anders gereageerd.

Ik BEN op de hoogte, maar daarom is mijn reactie niet anders.

Originally posted by eendenteam
Het is ook nooit goed....

Volgens mij begrijp jij me niet. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat zo de charme van het eendforum verdwijnt. Jullie onderscheidden je juist van andere forums, maar nu beginnen jullie op udsb forums te lijken. Mijns inziens zal het een kwestie van tijd zijn wanneer jullie als 7e of 8e forum worden toegevoegd aan die udsb. Nou moeten jullie dat helemaal zelf weten, dat zal mij een worst wezen, maar ik denk dat met mij een hele hoop mensen teleurgesteld zullen zijn.

En ja, ik begrijp je argumenten best wel, laat dat duidelijk zijn!! Ik ben alleen teleurgesteld :(

Teleurstelling moet ook kunnen en maakt onlosmakelijk deel uit van het menselijk bestaan. De kracht is het om - ondanks die teleurstelling - toch naar de toekomst te kijken. Al kijkende naar die toekomst zal eigenlijk ieder persoon moeten bedenken hoe die toekomst op een eerlijke manier nog beter en nog mooier kan zijn.

Als je zo dat proces bewandelt kom je er sterker uit en heb je vaak een win of win-win situatie en zul je de teleurstelling sneller te boven zijn.

Wel of geen UDSB lid, ach, dat maakt niet veel uit.
Ik zou het wel grappig vinden eigenlijk.

De charme verdwijnt.... hmmz... tja, als alles mag is het natuurlijk leuker dan dat een deel niet meer mag.
Maar als je gaat kijken naar andere boards zoals Satellite Fun en Sat4all bijvoorbeeld, daar mocht eerst ook alles en ook daar zijn de beperkingen gekomen door C+.

We willen natuurlijk graag (ook wij met SatelliteFun) maar op een gegeven moment moet je toch de keuze nemen of je eigenwijs door blijft gaan en voor de rechter komt met alle risico's vandien of dat je gaat inperken.

Er zullen door deze beslissing van het Eendenteam best wel zo hier en daar weer andere sites opstaan alwaar weer alles zal kunnen, en die zullen ook wel snel gaan groeien denkelijk, alleen ben ik eens benieuwd hoe lang die bestaan zullen.
En als ze langer gaan bestaan en bekender worden zullen ze tegen een bepaalde tijd ook hun "charme" verliezen, het schijnt niet anders te kunnen in de NL satscene.

Van de andere kant is het ook wel begrijpelijk. C+ wil natuurlijk haar product beschermen en dat is haar goed recht.
Freek spookte nogal eens wat uit wat onrechtmatig was op juridisch gebied, daarvoor is die bijvoorbeeld op een gegeven moment tegengehouden kunnen worden met een dreigende rechtszaak tegen C+ juridische afdeling met name Freek.
Daar zullen ze echt niet blij mee zijn geweest dus zullen ze nu juiste juridische middelen gaan gebruiken.
Als ik C+ was zou ik niet anders handelen als zou blijken dat ik met bescherming en aanval tonnen aan geld zou binnenhalen.
En dat is ze gebleken na de overgang naar Seca2.

Logisch dat ze nu erg hard op juridische tenen willen gaan trappen van mensen waarvan ze vermoeden dat deze hun seca2 gebeuren en de daarmee samengaande abogroei zouden kunnen gaan tegengaan.

Maarja, zoals ik al zei, er komt vast ergens anders wel weer de benodigde "charme".:biggrin:

De echte kenners halen hun charme desnoods uit het buitenland, ik heb zelf prive ook een "Russische" voorkeur :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan