duck gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johnny.b

vandaag is duckstad gesloten

het is onze aller vriend heb dus weer eens gelukt

 
nee hoor duck is er nog steeds, enkel één van de links werkt niet meer, als je nog een andere heb kun je er gewoon nog heen, waarom die ene link niet meer werkt is mij onbekend, kan freekie zijn.

 
Duck heeft zelf aangegeven te stoppen

zijn site word niet meer bijgewerkt

Robbie

 
aangegeven te stoppen ?

volgens mij heeft hij er gewoon de balen van (en terecht!) dat zijn files misbruikt worden, en daarom stopt hij met de "kant en klare" files.

Ik hoop in ieder geval dat hij wel doorgaat met de rest van z'n site. vind het namelijk heel leuke andere info op staat bijvoorbeeld die ombouwbare bluecaps.

Groet,

C4

 
Klopt....

Op zijn site staat een verhaaltje over comercieel gebruik van wafercards. Je ziet overal geprogde cards opduiken voor Fl 80,- gulden of meer. Ook zijn er cdroms te koop voor Fl 55,- gulden waar de uitleg op staat om een kaartje te proggen.

Hoezo hobby ??? Kennelijk ruiken diverse mensen geld in onze hobby. Overigens heeft C+ dit allemaal zelf heel fijntjes onder de aandacht gebracht. Denk maar eens aan die rechtszaak!

rebootje

 
Het is natuurlijk niet zo gek dat zulke sit's gesloten worden als er op boards als bv: s**4**l de links zo op het board gezet worden. Dan wordt het c+ wel erg makkelijk gemaakt om ze te vinden.

 
Hallo, allemaal duck is er nog steeds,

je moet alleen bij de files de s weghouden!!!!

Succes

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan