duckboard inloggen

S

satkiiker

Hallo,
Ik heb de laatste tijd een probleem om op de site van de duck te komen.
het gaat goed als ik www.duckfiles.org intyp maar als ik dan naar het forum wil dan lijkt de computer een beetje te "haken" het duurt ongeveer 20 sec voordat ik de button voor het forum kan aanklikken.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?

BVD Gerard

als het eenmaal gelukt is en je bent op het board, zet hem dan bij je favorieten, of maak er je startpagina van, dan zullen de problemen wel over zijn denk ik.

groetjes, Corne.

@Freggel1: Ik neem aan dat je windows98 draait? Dat probleem heb ik in win98 ook, waardoor het komt weet ik ook niet.
Met windows XP totaal geen problemen.
Je kunt in de geavanceerde opties van de browser of bij internet opties in het configuratiescherm (da's hetzelfde) eens het vinkje weghalen bij "Browser-extensies van derden inschakelen" dat wil nogal eens de nodige problemen oplossen.

Anders het forum via de rechtstreekse manier benaderen, dan even deze url in je bookmark zetten:
http://www.duckfiles.org/board/index.php

Suc6.

Beste black tiger: ik draai windows xp, dat ik het duckboard bij mijn favorieten heb staan vond ik voor mijn eigen wel makkelijk , heb hem er zo staan dat ik niet in hoef te loggen, dacht dat dit altijd werkte maar Kwist dus niet dat dit probleem bij windows 98 voorkwam, hoewel ik trouwens voor dat ik xp had mezelf niet kan herrineren dat ik dit probleem bij mijn windows 95 of 98 had, want dit is al weer een aantal jaren geleden, ( bijna twee), je zult het aan de datum bij mij niet zien maar ik lees al een jaartje of twee mee op dit board, maar sinds seca 2 en sinds dat ik de kabel heb ben ik wat actiever geworden.
Ben er gewoon achter gekomen dat er mensen zijn die mij kunnen en willen helpen, dus dan probeer ik ook mijn steentje bij te dragen ook al is dit niet altijd direct de goede oplossing maar doordat ik fouten maak met de tips die ik denk te geven, vindt ik voor mezelf ook de oplossingen, want het ook voor mij nog steeds een hobby, zowel de computer als de schotel, ook al ben ik nu een beetje verdrietig want mijn decoder is overleden...en ik weet niet hoe ik het op moet lossen!

Groetjes, Corne.

@Freggel1: Oh maar dat is niet erg hoor, nu begrijp ik ook je PM.
Het is heel goed dat je ook tips geeft. Nu weet ik dit toevallig dat het bij 98se voor komt, maar er zijn vaak genoeg dingen die ik niet weet en probeer ik ook gewoon maar te helpen door tips te geven.

Hoe meer mensen helpen met tips, hoe meer kans dat de juiste oplossing er tussen zit, dus ik zou zeggen ga door met je goede werk, en als je er zelf ook nog eens van leert, is dat alleen maar mooi meegenomen.
En laat ik eerlijk zijn, iedereen blijft leren hoor, en ook ik leer vaak genoeg nog dingen over pc's etc.
Nobody's perfect. :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan