Duckdns.Org

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Ik heb op miin qnap HOME assist draaien en roep deze aan via

https://dxkkxlxl.duckdns.org aan ( certificaat geset.)
Ik roep HA uitsluitend extern aan vanwege https.
Zeer regelmatig geen verbinding met error 1004
Zo ook nu geen verbinding en dat al een uur.

Ook dan is HA niet bereiken via google home. Dus bv zet verlichting uit wordt uitgelegd dat HA niet beschikbaar is.

Wat kan de oorzaak zijn dat zo vaak die server niet bereikbaar is.

Alternatief (GRATIS)
 
1004 is dat niet een dns issue?
Kloppen de dns records wel?
 
Probeer eens met een fatsoenlijke telefoon. ;)
LoL, nee grapje. Maar dit euvel blijkt gerelateerd te zijn aan iOS update 16.2.

Lees maar eens in dit topic (klik) enkele mensen met hetzelfde euvel. Met iPad met 16.3 beta schijnt alles in orde te zijn en oudere versie iOS ook.
 
Vlgs de link heeft beta16.3 ook last , maar 16.3 schijnt stable te zijn .
Vwb ipad.
Ff kijken of de update al hier beschikbaar is.

Iig bedankt👍🏻👍🏻👍🏻
 
Kan zijn dat het niet op de iphone met beta16.3 werkt maar wel met ipados 16.3 beta op de ipad.

Ik heb iig 16.2 erop en het is wacjten op 16.3 .
Beta versies worden hoofdzakelijk aanbevolen voor asngemeldde testers en zeker niet op een dagelijks gebruik , kan zo maar de noel slopen.
 
Laten we het hopen. Want Apple wil nogal eens graag ontkennen en niets verbeteren. Zo bestaat er op de Apple TV 4K een soort van klapperverbinding op het netwerk als ie in standby staat. Dat is aangetoond en geverifieerd door meerdere gebruikers.
Maar Apple doet alsof er niets aan de hand is, er is geen probleem.... bij mijn weten heeft de laatste update ook niets gefixed, maar zou dat nog moeten testen. Echter nu geen zin in. Kreng zit nu aan 't modem aangesloten en daar zie je het bij mijn weten niet.
 
Dan klopt er iets niet. Mijn Appel TeeVee wordt gewoon gezien door mijn modem. Bij mij heet ie ‘woonkamer’
 
Ik denk dat je nog eens opnieuw moet lezen @mimisiku want ik schreef niet dat ie niet gezien werd. ;)
Er staat "dan zie je het niet" refererend aan het euvel wat ik benoemde. Een doorsnee gebruiker merkt er trouwens niets van maar met name op een professionele switch des te meer. Netwerk gaat gewoon niet in standby van dat ding.
 
Nee, dan is bekend. Ook in Standby is ie gewoon zichtbaar
 
Sorry, maar je leest niet wat er staat. Ik heb het niet over zichtbaar.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan