duitse mediabox loopt vat en gaat uit op spamje en d+ ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jaap

beste medesat vrienden ,ik zit met een probleem en dat is het volgende :mijn duitse mediabox heeft altijd perfect gewerkt echter een week of 8 geleden schakelede hij niet meer op d+ en ging dan ook op de stanbij stand ,maar sinds gisteren heeft hij deze curen ook op 000c heb een originele kaart van c+ nl erin zitten met 01 met ppua erop daarna een originele zonder 01 en zonder ppua erop maar wel met de 0C-0D-0E DEZE HEEFT HET OOK TOEN EEN MM2 KAART ERIN MET ANTIRESET FILE ERIN EN DEZE HEEFT HET OOK ,wie o wie kan mij met dit technisch probleem helpen ,ik zelf denk dat er op spanje en d+ een fake key meegestuurd word of zoiets op nl-frankrijk doet hij het nog perfect bedankt alvast gr jaap

 
beste medesatvrienden ik wil degene bedanken die me geholpen hebben om mijn mediabox weer aan de gang te brengen dit is voor 100 procent gelukt de gwen de originele kaart werken weer goed nogmaals dank .

ps wat mij betreft mag dit onderwerp geclosed worden.

 
Hoi,

Voordat deze thread dicht gaat nog snel een vraagje....

Ik heb hier op mijn Duitse mediaBox de zelfde problemen,

geen Taqilla meer, als ik log zie ik zelfs dat de ontvanger totaal geen data meer naar de kaart / season stuurd.

Zou iemand mij een oplossing kunnen geven??

Ik heb al zitten "vogelen" met de pids in de settings file, helaas...no dice..

Ook heb ik er ook al aan gedacht om er de spaanse firmware in te zetten, maar dit wil ik eigenlijk zo lang mogenlijk uitstellen.

Als er een andere (betere) oplossing is....

Alvast bedankt voor alle tips.

Groeten,

Erik.

 
Net op tijd dus.:)

Nou dan, wie helpt deze jongen van zijn probleem af?:biggrin:

Verdere verzoeken tot hulp via email, graag posten in het daartoe bestemde forum, De Bedelstaf dus!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan