Dumaru Virus

Z

Zoeper ABA

Ik krijg elke dag drie emailtjes met het dumaru virus als attachment. Mijn virus scanner is up-to-date dus die vist het virus er wel tussen uit, ik wordt alleen een beetje moe van elke dag die emailtje. Weet iemand van jullie wat ik hier aan kan doen?

Ik heb ze al op auto-delete staan, maar het blijft enorm irritant.

Groeten Jan

Heb je mailwasher al op bouncen staan?
Grtz.

Ik ben zeer tevreden over Mailwasher, maar zeer ontevreden over het bouncen, dat werkt niet of nauwelijks, het enige resultaat wat ik daarvan krijg is weer "undeliverable mail" berichtjes die weer terugkomen.

Momenteel staat dus de meeste spam waaronder alle mailtjes van security@microsoft.com gewoon op autodelete, ik zie ze op die manier niet eens meer.;)

Als je alleen Outlook Express hebt en geen spamproggie wilt gebruiken moet je even via "extra" en dan "regels" een regel opstellen die automatisch de mail afkomstig van security@microsoft.com van de server wist, dan krijg je ze ook niet meer te zien.

Bedankt, ik heb net mailwasher gedownload, ik zal eens even kijken wat ik er mee kan.

Jan

Ik neem aan dat je Xp draait.....
Als je nou van al die ellende afwil moet je eens naar www.grc.com gaan en Xp dite ...UPnP ...en ShoottheMessenger downen en installeren ...daarna een echte virusscanner installeren (TrendMicro) effe opstarten ben je val al die bagger af !
Groeten

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan