Dat is inderdaad je probleem.
Je schakelt nu tussen LNB's met een DiSEqC switch, en daarna hang je er nog een switch (in de duo LNB) achter.
Dat kan best werken, maar is zeer zeker niet optimaal.
Je schakelt nu naar Hotbird doormiddel van een toneburst signaal.
Zo te zien gebruik je DiSEqC voor schakelen in de Duo LNB.
Maar die is een versie 1.0, en volgens mij ondersteunt dat geen switches achter deze switch.
Daarom verbaast me het niet echt dat deze installatie niet goed werkt.
Als je meer dan Astra 1 / 3 wil ontvangen, raad ik dus ook aan om dit te doen met losse LNB's en een 4/1 switch.
Als je dit verhaal inclusief de Hotbird LNB en de DiSEqC 1.0 switch aan je satboer hebt voorgelegd en deze je deze installatie heeft aangeraden, zou ik daar nog eens een bezoekje gaan brengen.
Als je dit gewoon zo besteld hebt (dus zonder advies te vragen aan een verkoper), kun je overwegen een andere switch (DiSEqC 2.0 dan, die ondersteunt wel verschillende DiSEqC's achter elkaar) te nemen.
Of gewoon opnieuw te beginnen met een LNB houder voor 3 (of gelijk 4) LNB's en een nieuwe 4/1 switch.
Deze laatste 2 oplossingen kosten je gewoon weer wat geld, waar je als je dit op aanraden van een shop medewerker hebt gekocht, kunt proberen nog iets terug te krijgen voor de LNB die niet werkt zoals bedoeld.
Ik zie dat je zelf ook zojuist gereageerd hebt.
Ik meen dat de Duo LNB ook kan schakelen door een toneburst, en dat officieel goedgekeurde ontvangers dit ook gebruiken.
Dat in verband met het veel simpelere protocol (voor zover je daar dan van kunt spreken) dat dan gevolgd moet worden; is eenvoudiger te programmeren.
Heb je al geprobeerd met alleen Duo LNB en toneburst commando's ?