DVB in Nokia 9500

pierre27

handboek en meer vindt je hier : http://dxandy.de/

ik werk zelf nog met versie dvb2000 1.81.6 hier zit nog geen favorietenlijst in maar om op goede voet te blijven met je vrouw kun je een dubbele lijst aanmaken . de eerste met de meest gebruikte kanalen en de tweede steeds de meest recente .

gr trust

 
ik heb het zelf ook eens geprobeerd met de nieuwste versie van dvb 2000 maar dan gaat het serieel ineens niet meer goed. inderdaad lijkt het er op dat de settings in je nokia worden geladen maar er veranderd niets in de lijst. met de oudere versies heb ik er geen last van. ik denk dat dit nog een bug is in de nieuwe dvb2000 ac3 soft. oplossing is op dit moment een oudere versie van dvb2000 in je nokia te laden en dan kun je alles aanpassen en laden.

greetings opeltje

 
@ opeltje Dat klopt van die settings ik heb zelf ook problemen met insert channel hij zet hem er niet tussen. Met add channel zet hij hem wel achter aan de lijst maar het kanaal naderhand ergens tussen zetten gaat ook weer niet. Mischien dat het in de nieuwste versie verholpen is.

 
Als je wil dat je goed geholpen kan worden, zet er dan ook even bij over welke versies je het hebt.

Zo mag het als bekend worden beschouwd dat de inmiddels echte oudere versies (meer dan een jaar oud) een andere geheugen indeling hebben.

Het voordeel daarvan is dat er meer zenders beschikbaar zijn.

Het nadeel is dat lijsten downloaden nu met aangepaste programma's moet.

Dus is de vraag: zit het hem misschien toevallig daarin?

 
iderdaad satlook, dat is hier ook het probleem met de nieuwe versie.

zal inderdaad wel een bug zijn die met de aankomende nieuwe soft weer opgelost wordt

greetings opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan