dvb pc kaarten & keys

T

test

ey, hoe gebruik je je keys met zo'n pci kaart? kan je d'r ook een smartcard in prikken? :/

ennerh klopt 't dat zo'n kaart ideaal is om digitaal op te nemen? beter dan een dure 'normale' decoder met scsi out?

 
Het is inderdaad mogelijk om een SECA CAM module op je DVB kaart aan te sluiten of een IRDETO CAM module. Hiervoor ben je een adapter nodig waarin je de modules kunt drukken. Het nadeel hiervan is de prijs. Om irdeto en seca te kunnen opnemen, ben je - schrik niet - 399,- voor de adapter - en 2x 299,- voor de CAM modules kwijt, en dan moet je nog een irdeto en een seca kaart erbij hebben.

 
Geert, 399,- lijkt me een beetje overdreven, 199 dm (=ƒ 220,-) is normale gangbare prijs in Duitsland, enne ze leveren ook naar Nederland.

Grtz Mike

 
199 DM klopt. Men moet echter met beleid omgaan met de modules. Ik heb al 2 adapters verspeeld met het in en uithalen van de CI modules. (flatcable verbrand)

Verder werkt alles perfect en met de nieuwe beta versie ziet het er allemaal rooskleurig uit vwb opnemen omdat er meteen in mpeg opgenomen kan worden

 
Klopt het dat wanneer je een dual head videokaart hebt, je gewoon een afsplitsing naar je tv kunt maken, zodat je weer tv kunt kijken?

 
>Verder werkt alles perfect en met de nieuwe beta versie ziet

> het er allemaal rooskleurig uit vwb opnemen omdat er meteen

> in mpeg opgenomen kan worden

Pepper,

Bedoel je dan de nieuwe software van deze DvB kaart (galaxis etc?) of versies uit het grijze cirqui :)

Zelf wil ik binnen kort ook aan de CI interface, en dan een soort Tivo Box bouwen.

WebSel

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan