dvd bewerken

M

musli

Ik wil dus een karaoke dvd bewerken D W Z er staan op deze dvd 4 menu s
1 met de menu s
2 maine movie
3 extra
4 unreferenced material
dit alles volgens shrink dvd
nu staat op menu 3 het gelul van dat het niet toegestaan is blablabla
en op menu 4 alleen maar het logo
nu wil ik menu 3 en 4 eruit halen en dan moet het menu gewoon werken
maar waarmee

--------------------------------------------------------------------------------

mischien niet helemaal duidellijk maar de bedoeling is dit.
Ik heb hier een karaoke dvd ,heb ik ooit eens gekocht ,maar aan het begin staat dat je het niet mag blablabla en 1,5 minuut aan advertenties.
Het nare is dat als je een feestje hebt en je wilt snel naar de volgende dvd je eerst altijd die muk moet kijken, dus daar moet ik vanaf
het probleem bij karaoke is dat de cd stopt naar elk nummen en dan komt het menu weer
maar hoe.
Wat ik al heb gedaan:
shrink dvd er op los gelaten werkt niet omdat hij er dan 1 totaale file op los laat an het menu verwijdert ( re author)
intervideo dvdcopy er op los gelaten kon ik wel de reclame zien en uitvinken en als ik daarna een backup heb gemaakt staat deze troep er weer op
dvd decryptor er op los gelaten maar dan kun je niet zien welk file je moet verwijderen
Dus ik ben op zoek naar een programma die dat wel kan of in iedergeval een oplossing
wie weet raad
thanks

Je kan de MPEG2-file eerst eruit halen met VOBEDIT. open vobedit en klik op demux. Neem dan de eerste VOBfile van meer dan 1GB.Vobedit zal automatisch een mpeg2file aanmaken van je vob bestanden.
Dan kan je met TMpegDVD Author je nieuwe DVD aanmaken. Als je de File hebt ingeladen in dit programma, kan je via het EDIT menu heel gemakkelijk Chapters (BVB 1 liedje) aanmaken. Dit kan je ook meevolgen in een previeuw scherm. Daarna kan je via de optie MENUSETTINGS heel gemakkelijk een menu aanmaken. In de instellingsoptie van deze menu kan je aangeven wat de ddvdspeler na elk chapter moet doen. (terug naar menu of doorgaan....).
Als je alles juist hebt ingegeven gaat dit programma een volledig klare VIDEO_TS-folder aanmaken met de nieuwe VOB en IF files, die je zo naar DVD kan branden.
VOBEDIT -> Demuxeb VOB naar MPEG2 = ongeveer 20min.
TmpegAuthor -> Authoren van de en VIDEO_TS folder aanmaken = 25 min.

Met Clone DVD kun je alleen de hoofdzaak eruit halen. Wat je niet wilt kun je eenvoudig verwijderen.

is het wel een dvd Geen aparte oude cdi

met deze karaoke cd's ben ik wel eens aan het kutte geweest
maar kreeg deze niet eens gekopieerd
zelf niet met clonecd

welke nummers staan er op ??
mischien kan je een kopie maken voor me ?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan