dvd branden

saat

Sr. Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
k heb hier voor de jeugd jurassic world gedowned met ned ondertiteling , maar dit is de eerste keer in me leven dat ik een dvd ga branden nl het is een MKV bestand en er staan nog srt bestanden .
Nu is mijn vraag hoe kan ik het beste alles branden zodat ie werkt brandprogamma enz ik heb m een keer gebrand maar die pakt ie niet op de dvd speler nl

thkx

saat
 
https://www.google.nl/search?q=MKV+bestand&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=pNuDVdv0DMqtswGoy47gAg
 
Is mij nog nooit gelukt. Die srt bestand is de ondertiteling. En is er los bij de meeste mediaplayers voegen deze tijdens het afspelen samen.
Vandaar dat ik altijd onder dvd de films zoek als ik die wil branden.
 
Op een DVDSpeler? Dat gaat werken worden.
Allereerst moet je dan het .srt bestand gaan inbakken in het .mkv bestand, want The Matrix heeft gelijk, het .srt bestand is de ondertiteling.
Als dat gelukt is, moet je de .mkv gaan omzetten naar DVD formaat, dus met vob files. En als dat klaar is kun je hem pas als DVD branden.

Ik denk dat je dan beter in DVD formaat gelijk kunt downloaden als je wilt branden, zoals The Matrix ook al schreef.
Of nog een betere optie, koop een goedkope nas of harddisk, en sluit die aan de televisie aan, kunnen meer films op en geen dvdspeler meer nodig. Dan kun je ook gebruik maken van bestanden die de .srt files erbij hebben.
 
Vind het goed gaan ze maar naar de film daar zet ik mijn energie niet in !

bedankt iedereen
 
Ben benieuwd wat je voor vaderdag krijgt saat ik denk een rol  prikkeldraad  :rolleyes: :klappen:
Trouwens wat je gedownload hebt is nog niet DE kwaliteit van een dvd. Ook al is het mkv
 
Lol afwachten och die zijn 24 en 27 de dochters
 
och ja toch nog wat gekregen hoor  :klappen:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan