DVD covers Kuifje

B

blokr

Ik zoek de covers van de 7 delen van Kuifje in het nederlands (dus geen Deens of Zweeds). Wel goede kwaliteit!!

cover deel 1 werkt niet

deel 1 label werkt niet

Even kijken of de links werken en dan komt de rest over een paar minuutjes:biggrin:

Maar niet getreurd op boosplaza staan al de hoesjes die je zoekt!!!

Het enige wat je hier moet doen is jezelf, net als op dit forum eventjes registreren, en dan kun je ze vanzelf vinden.

Of je moet zeggen dat ik ze even op mail zet?

Succes.

Originally posted by BiG_G
Ik weet ook niet of ze er bij staan:
maar hier is wel aardig wat te vinden

Nee BiG_G daar staan ze niet op deze site had ik al een zoek actie gedaan, en daar weredn ze niet gevonden.

Boosplaza staan ze zeer zeker wel, maar ik kreeg zoals ik al aangaf de covers niet gelijk doorgelinkt naar hier, omdat je geregistreerd moet zijn, en dat ben ik daar.

No hard feelings!:biggrin:

Originally posted by simply
kijk anders hier http://daprogger.mine.nu/ als ze hier niet zijn zijn ze nergens

Laat nou @Blokr maar op boosplazaa gaan kijken want daar staan ze wel!!:biggrin:

Oh ja ik heb ze allemaal op mijn schijf staan stuur je email maar dan stuur ik ze wel op.

@allen:

Op beide site's zullen ze echt wel staan, hoor! Registratie op boosplaza duurde even te lang door een storing bij de mailserver, dus heb ik ze bij DaProgger gezocht en gevonden bij Tintin Dutch, alle 7 stuks in hoge en lage resolutie. In ieder geval weer 2 goede site's aan mijn favorieten kunnen toevoegen! Iedereen bedankt!!

Nog even op boosplaza gekeken en ook die hebben hem, staat onder Kuifje. Cdcovers.cc hebben hem niet, maar wat de ??n niet heeft, heeft de ander weer wel. Kwalitatief zijn deze bij DaProgger het mooist.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan