DVD-kopie naar DVD-kopie.

B

blokr

Ik wil gaan kopieren van een DVD kopie naar weer een andere lege schijf. Ik gebruik DVD Shrink om te rippen. Lijkt me toe dat dit ook te gebruiken is om verder te kopieren, maar is er nog een snellere manier? Dus direkt naar de HD en dan branden en wat voor software kan ik daarvoor gebruiken? Ik heb slechts 80 GB op de harddisk, dus daar passen maar een film of 15 op!

Greetzzz.

neem alcohol 120% start die op ,duw de dvd die je wilt gaan copieren in je dvd rom of in je dvd brander,druk dan op making image wizard,dan krijg je een scherm met dat je de dvd rom of brander ken selecteren ,en je speed ken je veranderen die laat ik altijd op maximum staan.dan klik op next,krijg je weer een schermpie en daar ken je de image een naam geven( naam van de film bv)en waar je de film wilt neer zetten ( de image dus)en druk dan op start en hij begint dan een image bestand te maken en als ie klaar is ken je die ook weer met alcohol branden ......

succes.........mbon

Ok bedankt voor je tip! Hoe lang duurt het ongeveer om een image bestand aan te maken? Bij Shrink heb je een rip in 25-40 minuten.

Greetzzz.

Hoi,
als ik het goed begrepen heb dan heb je dus al een een kopie van een dvd (decrypted dus ) en wil je van die kopie een andere kopie maken op een lege dvd-schijf.
Neem dan toch stomp record now max en ga gewoon op "make an excact copy of this disk" en klaar is kees. Heb ik al tich keer gedaan en werkt perfect, geen HD verschuivingen nodig ofzo en klaar in 20 minuten.

groetjes Silverfox

Ik heb geprobeerd met Sonic RecordNow (volgens mij hetzelfde als Stomp RecordNow). Inderdaad zo'n 20 minuten. Dezelfde schijf opnieuw laten rippen met Shrink duurt net zolang. Dus geen tijdwinst!! Daar ging het mij dus om.

Greetzzz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan