DVD kopie

S

satbird

wil een kopie maken van een gekopieerde DVD, normaal gesproken lukt dit altijd .

in de standalone speler speelt deze perfect, maar zodra ik op m'n pc een kopie wil maken met clonedvd geeft deze de melding dat er invalid file aanwezig is , dus hij kapt met het inlezen al..
de dvd is regio en scc vrij

met smartripper opnieuw proberen te rippen dat gaat goed alleen wanneer ik hem daarna wil fikken, weer zo'n melding.

dvdshrink kan hem niet eens inlezen
progjes die ik al hebt geprobeerd clonedvd smartripper dvd2one dvdshrink copy2dvd het wil niet lukken.

wie heeft er een oplossing hiervoor?

grtz satbird

Met welk proggie heb je de copy gedaan?
Als dat dvdxcopy is kan jet het vergeten.
Probeer dvddecrypt anders maar eens.
Avensis

Hai

Je zegt een kopie van een KOPIE! Dan gewoon in nero kopieren en klaar. een gekopieerde dvd is alles al uit he!!!

deze is al regiovrij en macrovision en css vrij, dus normaal gesproken kun je via nero een diskkopie doen(was vergeten nero in het lijstje erbij te zetten)
maar ook dit is een probleem.

wat me nu net wel gelukt is, met smart ripper er nog een keer overheen de bestanden staan dan op HD , dan met nero alles geselecteerd, fik opdracht gegeven en nero komt met een melding dat deze niet in een standalone dvd speler zal werken, heb de waarschuwing genegeerd en toch verder gegaan dan komt nero met een melding dat het niet zo kritisch is als dat men denkt. maw hij zou het toch kunnen doen!!

dus een beschadigde dvd disk qua bestand, hoeft niet perse te resulteren in een niet leesbare disk in een standalone speler want de orginel dvd kopie was van origine ook beschadigd.

alleen met de huidige progjes moet de dvd in perfecte staat zijn, anders kappen ze ermee.
met nero valt nog te sjoemelen.

grtz satbird

kan alleen dit vinden wat enigzins betrekking heeft tot het onderwerp.

VERITAS Backup Exec Windows - ( ver. 9.1 ) - Complete Package - 1 Server

grtz satbird

veritas record now is een brandprog dat
standaard bij de sony geleverd word

gr wil

Hoi,

gaat heel makkelijk. Je opent met gelijk welk programma de optie DATEN CD ( bestanden of hoe het ook op het nederlands mag heten ) maken en dan gewoon de bestaande Audio en video _TS erinslepen en branden dat ding. Heb hier zo al een heleboel van die werkende kopieen van kopieen liggen.

Groetjes Silverfox

Wat voor brander heb je? Ik heb zelf de philips brander. Heb zo nu en dan het zelfde probleem met kopie dvd's. Het probleem heb ik niet als ik met een gewone dvd speler (dus niet de rw) de film kopieer. Dus de kopie film in de dvd speler en branden met de brander.

hoi
ik heb dat probleem ook
ik heb een pioneer 1.06
met een jvc speler
heb ik een film zo gekocht of gehuurd nooit een probleem
gebruik ik een film die van een ander is dus een kopie
dan meld dvd clone wel eens een lees fout
pak ik dan shrink 3.1 geen probleem
veritas vind ik minder omdat je dan gelijk een schijf kwijt ben
bij een lees fout ik werk dan 1 op1
het probleem zit hem dat een kopie wel en niet goed weg gebrand is dan zit ik met dit probleem van een ander
shrink 3.1 werkt ook goed deed alles zelf ook het branden
hoef niks te slepen
lijkt nu op dvdclone
gr,dalton

probeer eens een andere media met eventueel een andere film,ik heb dit gehad met de nec 2500 ,eerst had ik een sony dru500 toen deze was overleden (gelukkig in de garantie tijd hij is trouwens nog niet terug) heb ik maar een nec 2500 gekocht omdat ik veel dvd brand zo'n 50 tot 75 per maand en mijn hd vol stond..toen deze erin gezet en brand geweldig maar kon geen copie maken met die media's die ik had ...toen maar een ander merk media gepakt en die deed het wel ik heb toen 7 verschillende merken getest en de bulkpaq was de enigste die het dus niet deed kreeg telkens een lees fout ....ik heb de dvd brander ook in een andere pc gehad dus het ligt niet aan mijn pc ...ik heb toen dezelfde media die de fout gaf bij mijn vader in zijn sony dru 500 gedaan en daar was geen probleem om er een copie van te maken dus mijn conclusie was bulkpaq samen met een nec 2500 gaat nietteminste als je al een iso file hebt kan je hem wel branden maar niet schrijven naar je hd...ik heb nu arita'smedia's en heb er nu geen problemen mee ..........

groetjes

Hoi,

blijkbaar is hier een misverstand want ik praat hier niet over een DIREKTE kopie. Je kan dus zoals ik voordien geschreven heb een kopie van een kopie van een dvd maken zonder moeilijke trucje`s
Geen " CD copie of 1 to 1 copy" Gewoon doen zoals boven beschreven en alles komt goed .

Silverfox

tja zoals ik hier boven geschreven heb ,ik heb het dus over een copie van een copie maken,en wat jij dus schrijft werkt hier dus niet.....teminste niet met de nec 2500 en de media schijfjes die ik eerst had (bulkpaq).....leg dat maar eens uit om dan van een copie een copie te maken

mbon

Nou ik weet niet waar het aan ligt maar ik heb daar hier geen problemen mee.
Kreeg 2 dvd's van een kennis, beiden waren reeds copie?n.
De ene heb ik met Nero gecopie?erd de andere met Recordnow Max en dat werkte beiden prima.
Ik heb hier een Pioneer DVR-a106.

met recordnow max is het me gelukt om de beschadigde kopie te branden. nec1300

mooi, weer een probleem minder.

grtz satbird

Hoi,
als het goed is kun je die kopie lezen met de verkenner en dan zie je als bestanden : Audio_TS en Video_TS.
Die 2 bestanden moet je als een gewone daten dvd branden ( niet kopieeren ) " make a data disk ".

Als dit niet lukt begrijp ik er niks meer van want dit lukt bij mij met record now max, nero 6.0 en cd direct.

Groetjes Siolverfox

mijn probleem is dus dat ik telkens als ik van een copie dvd een copie wil maken dus een image file wil maken naar mijn hd dat ik telkens een fout melding krijg op 96%...en dat is zo sinds ik die nieuwe dvd brander heb (nec2500)met de sony heb ik er geen probleem mee,en het is alleen maar met de bulkpaq media's ra ra ra wat is dat...in mijn ogen werkt dan de combinatie dvd brander met de desbetreffende media niet....

sorry,

maar probeer nu eens een keertje wat ik hier nu al 2 keer geschreven heb.
Doe het op een dvd rw en dan kun je lekker klooien.
En als je toch nog verder een kopie wil maken met de funktie " copie " dan kan ik je ook niet verder helpen.

Silverfox

Misschien heeft hij een probleem net daar waar je op 96% zit, ik zou de aangegeven tips zeker eens opvolgen.
Je kunt ook die 2 directory's aanmaken en dan met Nero "dvd" branden.

Wat je ook zou kunnen proberen (hielp met games nog wel eens) om de lees-snelheid van je NEC2500 eens een stuk lager te zetten, misschien dat ie er dan wel overheen komt.

gewoon on the fly branden.
dan brandtie de fouten ook mee maar speelttie wel af

met groet ad

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan