dvd naar hdd van db

Het werkt met ac3 en de VOB files op de originele image 1.07.2 van Dream Multi Media en ik heb nu ook geen stotterend beeld meer en ac3 klinkt super.
Ik kan het geluid alleen met de a.b van mijn versterker bedienen.

Ik heb nu de 107.2 als basis en daarop dreamflash 1.1 geinstalleerd en Jirkas 7-12 op de hdd gezet en de laatste EMU gedownload en het loopt gelijk weer als een trein en ik en als je ddarna basic.tar download heb ik gelijk de browser en de ondertitels erop en ik kan de VOB files alleen op de 1.07.2 image afspelen.

Ja dan werkt het zoals het moet en als je dan dreamflash 1.1 installeerd dan kun je er nog 10 image's bij zetten en zo toch de DVD's blijven bekijken.

ik ga dat eens in het weekeind proberen
in de week gen tyd ( werken )
alemaal bedankt voor de hulp

@pillie: Ah oke, ga ik dat nog eens proberen, normaliter heb ik nooit problemen ermee.
Ik zag nu overigens tussen de addons voor download ook een 7-12 fix staan dus misschien is die er bij jou dan ook wel ingekomen.

Gewoon nog een poging wagen, als het weer niet lukt kan ik altijd nog terug naar de 21-11.:)
Bedankt voor je uitleg!

Op dreambox staat linux, is er niet iemand die linux kan proggen en er een soort power DVD in kan proggen.
of licht dat niet zo simpel?

groeten ton

Hey, kan iemand mij helpen.

vraag1:
Ik zit met het volgende probleem ik laad met ftp een dvd naar mijn hdd in mijn db.
Als ik de vts-01 afspeel werkt deze perfect.
maar als ik de vts-02 afspeel loopt deze vast.
Ik heb verschillende dvd's geprobeerd maar elke keer loopt het tweede hoofdstuk vast.
Wat doe ik fout?

vraag 2:
ik heb een dvd in mijn pc zitten kan ik deze via de db kijken?

bvd Red Alert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan