DVD of DIVX ====> .TS

B

BiG_G

Goed ben wat verder aan het klooien.

Is het mogelijk om DVD of divx om te zetten naar .ts?
Ik probeerde de search, maar die liep te zijken over de minmum word count (4) Alleen DivX pakte hij...

Schoot dus niet op.

G

hallo BiG_G zou je een beetje duidelijker kunnen zijn,ik bedoel dus wat bedoel je met Is het mogelijk om DVD of divx om te zetten naar .ts ,wat bedoel je met ts

Nou, ts is het standaard formaat wat in de Dreambox wordt gebruikt.

Idd...

DVD "backup" omzetten naar .ts en vanaf de pc naar Dream sturen en op tv kijken....

ok geloof het graag ,alleen ik heb geen dreambox dus ik zou het zelf ook niet zelf kunnen gaan proberen om zo toch de resultaten te kunnen delen...misschien iemand anders.......sorry had je graag willen helpen ermee...

De Dreambox speelt ook gewoon mpeg2 files. Zelfs de .vob files die op een DVD staan kun je gewoon rippen en afspelen op je Dreambox :)

Dat ga ik even uitproberen!
Als dat nl zo is (en ik geloof BiGFOOT op z'n woord) ben ik nieuwsgierig wanneer ik een waarschuwing krijg dat ik teveel download....

:biggrin:

Als je een fair use policy hebt kun je gerust over de 50 GB heen althans bij xs4all mekkeren ze er niet om :)

Ik weet dat ze bij demon ver na de 100 GB pas eens gaan vragen wat je aan het doen bent ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan