dvd-ram bewerken

T

tendoryu

ik heb een JVC DR-M10S DVD-RAM DVD Recorder en heb verschillende programmas van tv opgenomen op een ram schijfje
nu ben ik vanalles aan het uitzoeken om deze te bewerken maar ik kan de dvd ram wel uitlezen maar ik vind geen software die ermee onderweg kan

op schijf staat een map DVD_RTAV
en in deze map zijn nog drie files VR_MANGR , VR_MANGR.BUP , VR_MOVIE.VRO

gr tendoryu

met tmpgenc author van pegasys kun je je ram disks bewerken en omzetten naar dvd .

ja dat wel maar niet als ze opgenomen zijn met een dvd recorder

gr tendoryu

Originally posted by tendoryu
ik heb een JVC DR-M10S DVD-RAM DVD Recorder
gr tendoryu

heee ken je dan ook die navigatie dvd-ram's branden ????

hoe bedoel je
ik kan gewoon films opnemen op de ram dvd met de recorder
en met de computer kan ik lege ram dvd schijfjes gebruiken gelijk als een hd dat is wel fijn maar de data die op de ramdvd staat wat de recorder heeft weggeschreven die wilde ik graag bewerken maar daar vind ik geen programmas van die die file herkennnen en bewerken
VR_MANGR , VR_MANGR.BUP , VR_MOVIE.VRO

tendoryu

ik heb een panasonic dvd recorder en alle films die ik opneem bewerk ik en zet ik zo over op dvd met tmpgenc author , ik doe het volgende , create new project , add dvd video en na convert kun je bewerken , menu's maken en wegschrijven naar dvd

ok gelukt ik kan de files zien en bewerken maar kan ik ook een divx omzetten op een ram schijf dus een divx naar VR_MANGR , VR_MANGR.BUP , VR_MOVIE.VRO schrijven

gr tendoryu

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan