D
Ducom
Hallo mede hobbisten,
Ik ben op zoek naar een DVD recorder om de bandjes van mijn digitale camcorder op DVD te zetten, en om bestanden van de schijf van mijn Topfield 5300K (digitenne), of die van mijn Humax 5400 (sateliet ontvanger) op DVD te zetten.
Er hoeft van mij geen HDD in te zitten omdat ik die al in de Topfield heb.
Wel een DV ingang (IEEE1394) om mijn digitale camcorder op aan te sluiten.
Nu zag ik een goed gerefereerde recorder voor een leuke prijs "Panasonic DMR-ES15".
In een testbericht op een engelse site las ik dat deze niet over een RGB ingang beschikte.
Het uitgangssignaal van mijn Topfield en Humax staan wel op RGB...
Kan ik met deze recorder nu wel opnemen van de Topfield en de Humax?
Of gaat dit ten koste van de kwaliteit?
Anders ga ik wat dieper in de buidel tasten en voor de "Pioneer DVR-645H-S", dan maar in ??n keer goed.
Ik ben op zoek naar een DVD recorder om de bandjes van mijn digitale camcorder op DVD te zetten, en om bestanden van de schijf van mijn Topfield 5300K (digitenne), of die van mijn Humax 5400 (sateliet ontvanger) op DVD te zetten.
Er hoeft van mij geen HDD in te zitten omdat ik die al in de Topfield heb.
Wel een DV ingang (IEEE1394) om mijn digitale camcorder op aan te sluiten.
Nu zag ik een goed gerefereerde recorder voor een leuke prijs "Panasonic DMR-ES15".
In een testbericht op een engelse site las ik dat deze niet over een RGB ingang beschikte.
Het uitgangssignaal van mijn Topfield en Humax staan wel op RGB...
Kan ik met deze recorder nu wel opnemen van de Topfield en de Humax?
Of gaat dit ten koste van de kwaliteit?
Anders ga ik wat dieper in de buidel tasten en voor de "Pioneer DVR-645H-S", dan maar in ??n keer goed.