DVD vraagje

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Heb hier een film die het helaas niet doet,, is een the.spongebob.squarepants.movie-anarchy.img film.

Nu is er een oplossing gegeven maar dat snap ik niet:

Doe het volgende: rip de image geheel met dvddecryptor en
brand hem daarna met nero maar laat de volgende twee files weg
VTS_02_0
VTS_02_0.BUP
brand vervolgens de files weg

Hoe moet je met DVD decryptor nu rippen en dus vob files maken,, kan iemand mij dat effe uitleggen s.v.p.

ook deze oplossing is gegeven maar komt mij ook niet bekend voor en heb ook geen alcohol120% op mijn pc staan.

- Image mounten (ik duz mbv Alcohol 120%)
- Nero = DVD = DVD-Video
- Alle files toevoegen van je gemounte image, behalve:
VTS_02_0
VTS_02_0.BUP
- BURN THAT THING

Hoe moet je met DVD decryptor nu rippen en dus vob files maken,, kan iemand mij dat effe uitleggen s.v.p.

de spongebob in de dvd legen
start dvd decryptor op
zet bij source aan,welke dvd je wilt rippen

en de enigste wat je moet doen is op de tekening te druken van de dvdtje ===)hardeschijf

Hm kan dat niet anders dan,, dus moet ik hem eerst branden en dan weer rippen,, kost me wel weer een DVDtje want die is dus niet bruikbaar,, maar goed ,, als het niet anders kan moet het maar zo,, zoveel kost een schijfje nou ook weer niet :)

als het geen orginelen dvd is kun je gewoon 1op 1 branden met nero

Originally posted by jack
Hm kan dat niet anders dan,, dus moet ik hem eerst branden en dan weer rippen,, kost me wel weer een DVDtje want die is dus niet bruikbaar,, maar goed ,, als het niet anders kan moet het maar zo,, zoveel kost een schijfje nou ook weer niet :)

je moest de film eerst rippen en dan branden

rippen wordt er bedoelt de film op je harde schijf zetten en daarna branden op een dvd
dus het kost je geen 2dvdtjes maar 1

Snap het nog steeds niet,, heb dus nu 1 IMG bestand op mijn harde schijf staan van deze film.

Nu moet deze geript worden met DVDdecrypter om er VOB files van te maken,, dan zou ik er 2 van weg moeten gooien en dan pas branden met Nero.

Dus vraag is dus: hoe ik dit bestand op mijn computer moet rippen naar VOB files met DVDdecrypter.

probeer is even tekijken .als hij het doet met

DAEMON Tools...en daar kan je hem ook mee uitpaken

groedjes adri

als je met DVDdecrypter de film geript had dan had je vob files gehad op je schijf.

hij het geen rip maar een img..dus ik denk een .mpeg ...dus eerst uit de img.. haalen en er een dvd .van maaken

Brand hem dan op een DVD-RW. Die kun je nadien wissen dan ben je geen schijfje kwijt.

Daarna kies je "mode" en dan "file f", je selecteert je DVD-RW schijf in je brander of dvdspeler, selecteert een "destination" en daarna gaat DVDdecrypter de film op de HD plaatsen.

En dan heb je in de VIDEO_TS folder je files staan.

Het kan nog veel eenvoudiger.
Neem Isobuster. Open daarmee de .img file, ga in isobuster op iso of img staan, klik rechter muisknop, en kies voor "extract".

Dan krijg je ook alle ifo, vob en bup files op je hd.
Haal de twee genoemde files weg, en brand met Nero deze map weer als DVD en klaar ben je.
Dan kost het je maar 1 dvd en geen geklooi met heen en weer copie?ren of een dvdrw nodig.

Originally posted by Black Tiger
Brand hem dan op een DVD-RW. Die kun je nadien wissen dan ben je geen schijfje kwijt.

Daarna kies je "mode" en dan "file f", je selecteert je DVD-RW schijf in je brander of dvdspeler, selecteert een "destination" en daarna gaat DVDdecrypter de film op de HD plaatsen.

En dan heb je in de VIDEO_TS folder je files staan.

Bedankt BT,, dit bedoelde ik nou,, hoe vob files te krijgen,, wist dus niet dat je dan mode en dan file f moest doen.

toen ik dit deed zei die zelf al gelijk dat die 2 files niet goed waren en werden dus ook niet in de map gezet.

Nu de film opnieuw gebrand met Nero en speeld die perfect af.

Bedankt voor julie hulp :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan