DVD's waar het goedkoopst

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Ik bestel veelal mijn DVD?s bij Opus maar zijn er nog andere betrouwbare online shops die goedkoper zijn ?

P.s. + of - maakt niet uit.
Ik bestel ze per 100 stuks.
 
@crazymotha:

Kijk eens bij compuhouse.be.
Verzend ook naar Nederland.
Boven 100 Euro besteld = verzending gratis.

Gr,Moost
 
kijk eens op dvdr-shop.com goede service en volgens mij goedkoper dan opus en vandaag betaald en morge verstuurt

groeten motje
 
Ha die Crazy,

Compuhouse kan ik bevestigen voor 99 cent Princo 4speed.

Als ik een steen gooi van bij thuis, gooi ik bij hem de ruiten in!

Grtz Mike
 
Zitten die hier dan Mike?
Never heard of, pm me eens even als je wilt waar precies dan.

Overigens.... hebben die de goede Princo's of die waardeloze?
 
Ik bestel ze gewoon bij Opus, aangezien dat 'n betrouwbare leverancier is (bestelde al tig jaar geleden CD-r's bij ze) & zeker voor de DVD+R's de goedkoopste.

Princo's zijn in mijn ogen troep. Je kunt beter DVD's bestellen die door Ricoh zijn geproduceerd (A-merken zoals Maxell betrekken ze ook van Ricoh), zodat je zeker weet dat je over 'n paar jaar nog steeds je DVD's kunt bekijken.
 
ik heb hier aleen maar princo dit zijn naar mijn mening en ook naar mening van meerdere die ik ken gewoon de beste dvds voor een redelijke prijs

groeten motje
 
Goede of slechte Princo's? Wat zijnde verschillen.
Ben nog met m'n eerste 10 stuks bezig.
 
Voor zover een grote-hoeveelheid-princo gebruiker me vertelde zouden de slechte Princo's een dichte binnenrand hebben, en de goede Princo's een blanco binnenrand (dus de rand om het gaatje) waar je dan ook duidelijk een nr. in kunt zien.

In de binnenrand-beschilderde Princo's staat ook wel (eens of vaker) een nummer, maar dat is door de beschildering dan minder goed te lezen.
Verder komen ze uit verschillende fabrieken.
 
Originally posted by Black Tiger
Voor zover een grote-hoeveelheid-princo gebruiker me vertelde zouden de slechte Princo's een dichte binnenrand hebben, en de goede Princo's een blanco binnenrand (dus de rand om het gaatje) waar je dan ook duidelijk een nr. in kunt zien.

In de binnenrand-beschilderde Princo's staat ook wel (eens of vaker) een nummer, maar dat is door de beschildering dan minder goed te lezen.
Verder komen ze uit verschillende fabrieken.

Ik had idd van 'n aantal gebruikers ook gehoord, dat de batches iedere keer van 'n andere fabrikant kwamen, wat dus betekend dat er troep tussen kan zitten.
Persoonlijk zou ik altijd voor DVD's gaan die door Ricoh geproduceerd worden.
 
Als Princo's 4x verkocht worden op spindel van 100 of 50 dan zijn dat 100% zeker VALSE Princo's !!!

Princo produceert ze namelijk enkel op spindels van 10. Niet meer.

De andere zijn van zeer bedenkelijke kwaliteit met gewoon het Princo logo op gedrukt. Niet van echt te onderscheiden. Tenzij misschien met DVD-info.

Stelregel is, koop ze per 10 !
Heb nog geen enkele slechte gehad. En als je 10 van die doosjes van 10 koopt heb je er ook 100.

CU
Red
 
Arita's 4x dvd+r deze beschrijf ik met een plextor op 8x in 8,5 min.
Topkwaliteit.
Princo's af en toe een uitvaller, de -rw van princo zijn echter een ramp voor de plextor.
 
heb merkloze dvd+ en dvd-, 4speed en nog geen 1 uitvaller en ik schrijf er gemiddeld zo'n 300 per week..... (vandaar dat ik inderdaad niet meer bij opus koop.

Ik bestel er veel en mijn prijs per 100 komt neer op 65 euro....
 
Als we dan toch bezig zijn.

Wie is dan de goedkoopste met direct BEDRUKBARE DVD+R.

Ik heb een mooie printer die direct op CD of DVD print.
Ondertussen ben ik er achter dat je WITTE en ZILVEREN bedrukbare hebt. oa. Nashua en princo.
Nu de goedkoopste leverancier.
Ze moeten in een NEC 1300A oventje.
Liefst per spindle van 100.

2,-- Euri is de laagste prijs tot nu toe..

Groeten
Outlawbiker.
 
Als we dan toch bezig zijn.

Wie is dan de goedkoopste met direct BEDRUKBARE DVD+R.

Ik heb een mooie printer die direct op CD of DVD print.
Ondertussen ben ik er achter dat je WITTE en ZILVEREN bedrukbare hebt. oa. Nashua en princo.
Nu de goedkoopste leverancier.
Ze moeten in een NEC 1300A oventje.
Liefst per spindle van 100.

Groeten
Outlawbiker.
 
bij mij zijn het blanke schijfjes met een wiite bovenkant,

kosten 90 euro de 100
 
bij mij zijn het blanke schijfjes met een wiite bovenkant,

kosten 90 euro de 100
 
Ik zoek ook nog een paar zilveren printable om te testen..
Heb je die ook Rat ?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan