Ebay account geblokkeerd.

Ik blijf het tot raar vinden dat die uBlock en AdBlock samen met Edge de oorzaak zijn want in Firefox zijn die namelijk niet actief. Daarmee mag ik concluderen dat Ebay zijn beveiliging te streng heeft ontwikkeld omdat ook Firefox sommige verbinding en het delen van gegevens standaard beperkt.
 
Ja normaliter wel. :)

uBlock en AdBlock waren de oorzaak dat de boel geblokkeerd werd en in principe ben ik daar héél blij mee want dit betekend dat beide ook hun werk doen.
Whahahahaha, ja dan moet ik je met de vorige regel die je schreef gelijk geven. :biggrin:
Maar waarom twee? Dat is vragen om problemen. Normaliter heb je aan uBlock genoeg en daarmee kun je ook op Ebay inloggen. Adblock heeft al veelvuldig voor problemen gezorgd her en der.

Firefox doet inderdaad zelf wat aan beveiliging. Maar ik dacht dat je er met Firefox ook niet in kwam, dus dat begrijp ik dan even niet, aangezien je zegt dat die addons daarop niet aanwezig zijn.
 
Firefox doet inderdaad zelf wat aan beveiliging. Maar ik dacht dat je er met Firefox ook niet in kwam, dus dat begrijp ik dan even niet, aangezien je zegt dat die addons daarop niet aanwezig zijn.

Klopt BT, met Firefox lukte het ook niet om in te loggen en die is gewoon standaard geïnstalleerd, dus geen instellingen die beperkingen gebruikt voor het delen van persoonlijke informatie. Dus daarom bij mij het vermoeden dat Ebay het zich zelf te moeilijk heeft gemaakt om accounts te beveiligen en om fraude te voorkomen.
Adblock heeft al veelvuldig voor problemen gezorgd her en der.

Maar die is uit te schakelen als het moet en dat doe ik ook wel eens, alleen gisteren even niet. Punt is wel dat ik alleen met Ebay problemen had met het inloggen en nergens anders.

Trouwens ik keek eerder even in mijn account en ik zag dat de hele historie van al mijn eerdere aankopen weg zijn dus er is iets opgeschoond of gereset in mijn account door Ebay.

Ik hou er wel van om de boel een beetje te stangen en toen ik dit las.
Ik waardeer uw geduld in deze kwestie. Ik wens je een goede gezondheid en geniet van de rest van de dag.

Reageerde ik met dit:

Ik ben bang dat jullie verificatie iets te complex wordt en langzamerhand gaat mijn gezondheid ook wat achter uit.

:biggrin2:
 
met Firefox lukte het ook niet om in te loggen
Maar lukt dat nu dan wel weer? Want het lijkt me dan eerder omdat je account eerder met IE geblokkeerd was. In die gedacht wordt ik gesterkt door het feit dat het er naar uit ziet dat je account opgeschoond is. Alhoewel ze volgens mij ook niet eeuwig je historie bewaren.
Maar ik log ook gewoon met Firefox in. Op bepaalde sites zoals Ebay heb ik wel uBlock uitgevinkt, maar volgens mij kan ik daar ook inloggen met uBlock actief.

Whahaha dat laatste antwoord over die te complexe verificatie... LoL. :biggrin:
 
Maar lukt dat nu dan wel weer? Want het lijkt me dan eerder omdat je account eerder met IE geblokkeerd was.

Nadat ik met Edge weer kon inloggen lukte het met Firefox ook.

Het vreemde is dat ik nu ook kan inloggen zonder uBlock of AdBlock uit te schakelen zoals het bij jou en andere ook werkt. Bij het opnieuw activeren van mijn account werd er waarschijnlijk een verbinding geblokt waardoor informatie niet naar Ebay werd verzonden die wel noodzakelijk was en daarom het bij Ebay overkomt alsof ik een VPN services gebruikte. Nu mijn account weer geactiveerd is kijkt Ebay daar waarschijnlijk niet meer naar en is die extra verbinding overbodig, dit is althans mijn theorie.

Als ik eerst even de moeite had genomen om te kijken wat die beide blockers geblokt hadden dan had ik waarschijnlijk kunnen zien wat de oorzaak was.
 
Ik zou er toch maar goed mee opletten en die Adblock er af kiepen. Zoals gezegd is die overbodig als je uBlock hebt en heeft al vaker tot dit soort problemen met inloggen geleid, ook bij forums.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan