Echostar AD 3000ip

R

RobbieRobin

Hoi ik heb een groot probleem met mijn ad3000
Verleden week begon de motor te haperen van mijn rotor en tijdens het bij stellen in mijn menu liepen ook de getalen niet meer mee
Dus ik dacht ik draai hem even naar de hotbird (met veel moeite)om er een nieuwe firmware in te doen dan zal het probleem wel verholpen zijn
Na dat gisteren gedaan te hebben ging dat goed
Ik deed een reset en ging de talen instellen
Toen ging ik de oost west liemiet instellen en maakte een foutje met instellen
Dus ik zet de reciever uit en weer aan en nu geeft hij na het knipperen van de klop instelling aleen nog maar 4 streepjes aan " ---- "
Ik heb nu via ser er nieuwe software in gezet maar wat ik ook probeer ik krijg deze streepjes er niet meer uit
Heeft iemand dit ook eens gehad en is dit nog door mij op te lossen ?
Bepaalde volgorde van versies er in zetten of zo , of moet hij hier voor na echostar ?
Wat waarschijnlijk weer een hoop geld gaat kosten

Robbie
 
dat met je motor , blijven resetten totdat hij wel goed werkt.
Bij de 1 is dit na 1 ? 2 keer maar bij mij werkte hij pas weer na 11 keer.
Dit is gewoon weer zo'n wazig echo probleempje.
Check voor de zekerheid ook ff je kabels en connectors

P.S.
reparaties bij echostar zijn niet zo duur hoor
 
Hoi bedankt voor je reactie , maar heb jij dat ook met die streepjes gehad ?
Ik ben er niet meer mee verder gegaan na die streepjes in mijn display
Hij wil bij mij geen beeld meer geven
Maar het rare vind ik dat ik wel gewoon de firmware er op nieuw in kan zetten , waarna hij gewoon als ik de stekker er in steekt welke versie erin zit , maar daarna weer die streepjes

robbie
 
met het instellen van limiten is het bij mij vaker mis gegaan en na een x tal keren resetten was het probleem weer weg.
Als het niet helpt kan je altijd nog een mailtje naar echo sturen
 
hoi sandokan

dat bedoelen we met resetten

Rare dingen die echostars

Oja heeft bleu zijn files al gehad :) van dat stuk edelmetaal????????????????
 
Hoi ik krijg helemaal geen beeld meer , dus ik kan ook niet terug naar de fabrieks instelling in het menu
Of is het mogelijk om een paar knopjes of zo in te houden en dan de stekker in het stop kontact of zo ?

Robbie
 
Stom zeg van me , na de fabrieksreset was natuurlijk ook de uitgangs freq van de rf veranderd
Na hem via scart aangesloten te hebben werkt hij weer als vanouds
Bedankt allemaal voor de reacties

Robbie
 
en de streepjes..?

ik krijg deze als de spanning er even af is geweest, dan moet de datum/tijd opnieuw ingesteld worden en zijn de streepjes weer weg..!
 
Originally posted by RobbieRobin
Stom zeg van me , na de fabrieksreset was natuurlijk ook de uitgangs freq van de rf veranderd
Na hem via scart aangesloten te hebben werkt hij weer als vanouds
Bedankt allemaal voor de reacties

Robbie

Daar was ik dus nooit opgekomen kijk altijd via scart maar gelukkig werkt het weer :)
 
Ik kijk over het algemeen ook alleen maar via scart (rgb uit), maar ik had daar ff 2 dvd spelers op hangen
Altijd scart aansluitingen te kort
Maar inderdaad ik ben ook weer zeer blij dat hij werk

Robbie
 
RobbieRobin zei:
Hoi ik heb een groot probleem met mijn ad3000
Verleden week begon de motor te haperen van mijn rotor en tijdens het bij stellen in mijn menu liepen ook de getalen niet meer mee
Dus ik dacht ik draai hem even naar de hotbird (met veel moeite)om er een nieuwe firmware in te doen dan zal het probleem wel verholpen zijn
Na dat gisteren gedaan te hebben ging dat goed
Ik deed een reset en ging de talen instellen
Toen ging ik de oost west liemiet instellen en maakte een foutje met instellen
Dus ik zet de reciever uit en weer aan en nu geeft hij na het knipperen van de klop instelling aleen nog maar 4 streepjes aan " ---- "
Ik heb nu via ser er nieuwe software in gezet maar wat ik ook probeer ik krijg deze streepjes er niet meer uit
Heeft iemand dit ook eens gehad en is dit nog door mij op te lossen ?
Bepaalde volgorde van versies er in zetten of zo , of moet hij hier voor na echostar ?
Wat waarschijnlijk weer een hoop geld gaat kosten

Robbie
saolasin
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan