Echostar DSB 9800

C

Carpio2

Wie kan mij helpen.

Ik wil graag ook pw hier op kunnen zien.

Nu begreep ik al da ik de cam van deze machine moest patchen.

Heeft iemand hier info over?

Thanx

Carpio2

 
Hoi,

Om Prem**rld te kunne decoderen heb je een cam nodig die BetaCrypt ondersteund.

Dit is iets aangepaste vorm van Ir**to.

Hiervoor kun je inderdaad de Cam van je ontvanger patchen.

Maar hiermee ben je er helaas nog niet.

Het probleem is verder dat bij CA-cam ontvangers (de oude Ird**to ontvangers zijn dit) de data van de smartkaart ook door de centrale processor loopt.

Het gevolg is dat de ontvanger de data zoals die bij Prem**rld gebruikt wordt helemaal nier herkend als Ird**to en dus niets decodeerd, ondanks dat de aangepaste cam dit dus wel kan.

Ik heb verschillende experimenten uitgevoerd met Pace, Galaxis, Grundig en ook Echostar ontvangers, maar geen van alle willen werken.

De Nokia9200/9500 is de enige uitzondering, mits DVB geinstalleerd wordt, deze besturings software laat de afwijkende card-data wel door, en dit is dus de enige ontvanger van de "oude" generatie waarmee ook Prem**orld bekeken kan worden.

Een kleine uitzondering is de Pace 501/G4 hierbij werkt het geluid wel, maar geen beeld :-(

Ik hoop dat het een beetje duidelijker geworden is....

Groetjes,

Erik.

 
Oke, dit kan ik volgen.

Het vreemde is echter dat ik deze vraag al eens eerder gesteld heb en dat de user : Exposure vertelde dat het bij hem wel werkt.

Ik heb hem gemaild maar nooit antwoord gekregen.

Carpio2

 
Zit met het zelfde probleem. Heb ook all gelezen dat het werkt. Je moet de irdeto cam laten ombouwen tot allcam. Kosten ca. Fl. 60/75.--. Heb allen nog geen adress kunnen vinden waar het kun laten doen. Je heb dan wel 2 kaarten voor nodig. 1 voor CD en 1 voor PW. Dus als jullie iemand weten, graag een PM.

Groetjes Regi

 
De DSB-9800 is dat geen seca ontvanger met ingebouwde Cam ??

 
NvBgm,

nee, dat is een oude irdeto ontvanger

een Scooby doei,

bedankt voor de url. Ik had gehopt dat het hier ergens in NL zou kunnen maar aangezien er verder geen reactie waren probeer ik het wel bei digicrack.

Groetjes Regi

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan